Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.

Читати далі →

Притча: Старання клієнтів

Притча: Старання клієнтів– Учитель, – сказав одного разу учень, – у підлеглих мені продавців часто виникає ситуація, коли вони не можуть відмовитися від роботи з клієнтом, який приносить й їм, і підприємству зовсім небагато грошей, але вимагає більших витрат часу та сил. Як мені переконати їх зробити це і як допомогти їм на це зважитися?

Читати далі →

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу…

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу Дуже часто, намагаючись продати послугу у сфері бізнес-консалтингу, компанії (а точніше люди, які відповідають за продаж) натикаються на так званих “охоронців брами”. Це можуть бути секретарі, представники HR-відділу чи просто люди, відповідальні за пошук ділових пропозицій. Їхнє завдання – не пропустити вас до головної людини в компанії, яка приймає всі рішення. І іноді, намагаючись не втратити потенційну угоду – ви погоджуєтесь на їхні умови. Втім, на думку відомого консультанта-практика, автора книг та доповідача на численних конференціях Алана Вейса (Alan Weiss) – це абсолютно неправильний підхід.

Читати далі →

Кілька ідей для «автоматичного» бізнесу

Кілька ідей для «автоматичного» бізнесуЩо можна купити у вуличному автоматі? Різні дрібниці: жувальну гумку, пляшку Coca-Cola, каву тощо. А як щодо, наприклад, кросівок? Чи дешевих мобільних телефонів? А може вам кортить смачно і швидко поїсти? Як не дивно, виявляється, що вендінг-машини і тут стануть у нагоді.

Читати далі →

Який тип мотивації оберете ви?

Який тип мотивації оберете ви Кожна людина має свою власну мотивацію, а частіше – комбінацію двох типів мотивації, переконаний Джаред Александров (Jarred Alexandrov), один з авторів блога Untemplater. Один із цих типів він називає “мотивацією виживання” а інший – “емоційною мотивацією”.

Читати далі →

«Фактор сміху» – найкращий показник здоров’я компанії

«Фактор сміху» - найкращий показник здоров'я компаніїСьогодні, у день сміху, думаю, цілком доречно задати нашим шановним відвідувачам таке цікаве запитання: Чи часто в офісі вашої компанії можна почути сміх? Якщо відповідь негативна – це привід для занепокоєння, причому турбуватися, у першу чергу, потрібно вашому керівництву. “Між відсутністю сміху й обмеженим впливом лідерів колективу існує безсумнівний зв’язок”, – вважає Джозеф Гренні (Joseph Grenny), президент тренінгової компанії VitalSmarts, що спеціалізується на питаннях лідерства, та один зі співавторів книги Crucial Confrontations.

Читати далі →

Дозвольте людям просувати вас!

Дозвольте людям просувати вас! Чи можливо суттєво підвищити присутність вашого бренду на ринку за дуже короткий час? “Безперечно!” – переконаний Ден Шоубел (Dan Schawbel), про що він пише на сторінках блога Duct Tape Marketing. Основна причина – вірусна природа Інтернету, коли всього один вдалий відео-ролик може перетворитися на десятки відгуків у блогах, сотні постів у Твіттері та всього за один день вилитися у передову публікацію в одному із популярних журналів, який читають десятки тисяч людей.

Читати далі →

«Джем» або Нестандартне мислення

«Джем» або Нестандартне мисленняГоловною проблемою, з якою зіштовхуються сьогодні лідери підприємництва, є створення стійких бізнес-концепцій і стратегій, що не піддаються копіюванню, з урахуванням необхідності проявляти реактивність, – стверджують автори книги “Сценарне планування” Матс Ліндгрен і Ханс Бандхольд. Спільна джазова імпровізація («джем») є чудовою метафорою, щоб показати, яка поведінка необхідна організації для досягнення цієї мети.

Читати далі →

Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули вас

Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули васУтримання наявних споживачів – це завжди дешевший процес, ніж пошук нових. Традиційний підхід до аналізу відтоку клієнтів передбачає запитання до колишніх споживачів: “Чому ж ви відмовилися від продуктів/послуг нашої компанії?” Втім, один із дописувачів блога Australian Anthill Марк Флетчер (Mark Fletcher) переконаний, що постановка даного запитання не допоможе вам зберегти клієнтів, а тому краще зосередитися на більш важливих речах.

Читати далі →

Міфи та легенди брендів: Procter & Gamble

Міфи та легенди брендів: Procter & GambleЯк відомо, необхідними атрибутами брендів вже давно стали міфи та легенди. Частина з них – це реальні факти з історії створення бренда, а частина – плід фантазії маркетологів. У великих компаніях навіть існує спеціальний термін – «storytelling». Бренд-історія споживачам потрібна, тому що люди не хочуть, щоб їм просто щось продавали. Вони хочуть, щоб компанії взаємодіяли з ними, прагнули задовольнити їхні інтереси й цікавість.

Читати далі →