Притча: Чернець і страж

Притча: Чернець і стражОдного разу чернець входив у місто і дорогу йому загородив страж.

– Ти хто такий? Куди йдеш? Що шукаєш? – строго запитав він.

– Чи можу я відповісти тобі питанням на питання? – звернувся до нього чернець.

Читати далі →

Три запитання, які варто задати своїм клієнтам

Три запитання, які варто задати своїм клієнтамКоли йдеться про маркетинг, більшість компаній здійснюють одну й ту ж помилку. Вони будують свою кампанію навколо егоцентричної ідеї: “Ось мій продукт і саме тому він найкращий!” Лише через кілька місяців зусиль вони хапаються за голову і починають думати, чому ж їм не вдається отримати запланованих результатів. А вся справа в тому, що успішний маркетинг потребує більшого, ніж просто розподіл функцій і переваг. Ви повинні розуміти потреби своїх клієнтів, їх глибинні бажання. А зрозуміти їх можна з допомогою трьох правильних запитань, які слід поставити своїм клієнтам, стверджують автори BizTimes.

Читати далі →

Народження імені: IBM

Народження імені: IBMУ 1914-му році Томас Дж. Уотсон Сеньйор (Thomas J. Watson, Sr.) взяв у свої руки управління компанією Computing Tabulating Recording Co, що виробляла ножі для різання м’яса, ваги, а також перфокарти і табулятори (вид рахункової машини).

Читати далі →

Принципи платників податків

Принципи платників податківЕфективність державної служби зумовлена, окрім професійних характеристик службовців, також тим, наскільки вища ланка керівництва усвідомлює, що держслужбовці, по суті, є менеджерами, яких винаймають платники податків. У різних країнах існують рухи, які постійно нагадують про це чиновникам. Наприклад, Метью Еліот, виконавчий директор Британського Альянсу платників податків, та відомий європейський аналітик Лі Ротерхам сформулювали «Принципи платників податків», які повинні нагадувати всім нам про деякі базові особливості відносин між соціумом і державною службою.

Читати далі →

Під час кризи кожен займається маркетингом

Під час кризи кожен займається маркетингомХоча більшість українських компаній, схоже, не готові відразу погодитися з цим підходом, все ж Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration, стверджує, що коли починається криза, компанія більше не може стояти на місці. Раніше для виживання їй не потрібно було нічого робити. Тепер же, коли “хвилі” стають все вищими та вищими, якщо ви не будете рухатися, вас дуже швидко “змиє”.

Читати далі →

Декілька способів заробити на споконвічній проблемі

Декілька способів заробити на споконвічній проблеміІноді не варто щось видумувати в пошуках блискучої ідеї для бізнесу. Достатньо просто згадати кілька споконвічних побутових проблем або дрібних неприємностей, які трапляються з кожним із нас практично щодня. Як не крути, але позбутися від них назавжди – не вийде, а от заробити на цьому непогані гроші цілком можливо.

Читати далі →

У вас є дві корови. Що при цьому пропонують робити різні бізнес-моделі?

У вас є дві корови. Що при цьому пропонують робити різні бізнес-моделі?Як на одному простому прикладі пояснити різноманітні підходи у корпоративних та політико-економічних моделях? Наведені у книзі «Різноманітні факти, що стосуються грошей» (“Harriman’s Money Miscellany”) напів-жартівливі описи основних політико-економічних теорій, тим не менше, не позбавлені раціонального зерна 🙂

Читати далі →

5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампанії

5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампаніїМаркетинг не визнає шаблонів. Завжди потрібно оцінювати ефективність того чи іншого інструмента, щоб розуміти, що працює у вашому конкретному випадку, а на що не варто навіть витрачати час. Та все ж, існують глобальні принципи, без яких не обходиться жодна по-справжньому успішна та ефективна маркетингова кампанія. Саме про них розповідає Антон Гладченко, автор блога Biz Times.

Читати далі →

Притча: Вивчення клієнта

Притча: Вивчення клієнтаОдного разу до Вчителя прийшов учень і сказав:

– Учитель, я вже тричі зустрівся з покупцем, але він не хоче купувати мій товар.

– Вивчай, – відповів Учитель.

Читати далі →

Перфекціонізм: Добре чи ні?

Перфекціонізм: Добре чи ні?Перфекціонізм (тобто бажання людини досягнути ідеального результату у будь-якій діяльності) лише на перший погляд здається позитивним явищем. По суті ж це “злодій”, який пожирає ваш час та енергію, не даючи нічого взамін. Як наслідок – він призводить до стресу, постійного відчуття напруги та виснаження. А результатом перфекціонізму стають не “перфектно” (тобто досконало) виконані завдання та проекти, а відсутність будь-якого результату взагалі, пишуть автори Management Issues.

Читати далі →