Міфи та легенди брендів: Procter & Gamble

Міфи та легенди брендів: Procter & GambleЯк відомо, необхідними атрибутами брендів вже давно стали міфи та легенди. Частина з них – це реальні факти з історії створення бренда, а частина – плід фантазії маркетологів. У великих компаніях навіть існує спеціальний термін – «storytelling». Бренд-історія споживачам потрібна, тому що люди не хочуть, щоб їм просто щось продавали. Вони хочуть, щоб компанії взаємодіяли з ними, прагнули задовольнити їхні інтереси й цікавість.

Читати далі →

Метод трьох стільців Волта Діснея

Метод трьох стільців Уолта ДіснеяНа сторінках нашого блогу ми вже писали про один із методів, який використовував у своїй практиці Волт Дісней. Вашій увазі пропонується ще один цікавий і оригінальний підхід оцінювання ідеї від непересічного американського бізнесмена…

Читати далі →

Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес

Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес Як стверджує Рохіт Бгаргава (Rohit Bhargava) на сторінках блога Duct Tape Marketing, враження споживача від вашого бізнесу насправді практично не впливає на те, чи буде він рекомендувати вас своїм родичам, знайомим та друзям. Це може видатися нелогічним. Але якби це було так, тоді кожен, хто отримав позитивний досвід взаємодії з бізнесом, рекомендував би його своїм друзям. А цього, як бачимо, не трапляється.

Читати далі →

Народження імені: Mercedes

Народження імені: MercedesКонструктор Готліб Даймлер у 1901-му році створив автомобіль по кресленнях, переданим йому одним із його давніх клієнтів, австрійським банкіром Емілем Желінеком, який був завзятим автогонщиком. Під псевдонімом “Мерседес” – так звали дочку гонщика: його дружина була іспанкою – автомобіль “Даймлер”, за кермом якого був Желінек, брав участь у перегонах у Ніцці й виграв їх. Те ж саме відбулося й на ралі в Монако.

Читати далі →

Чому роботодавці можуть навчитися у своїх підлеглих?

Чому роботодавці можуть навчитися у своїх підлеглих?Прийнято вважати, що це підлеглі навчаються у своїх керівників. Втім, протилежний процес також часто буває виправданим, вважає Оксана Гафаіті, одна з дописувачів видання Biz Times. Особливо, якщо йдеться про новий або невеликий бізнес.

Читати далі →

Притча: Щоб клієнт повернувся

Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?– Учитель, – запитав учень, – мій партнер займається в нашій фірмі рекламою, і мені здається, що він не все робить правильно. Я хотів би порадитися з тобою.

– Говори, – відповів Учитель, – я постараюся.

Читати далі →

Чому не спрацьовує вірусний маркетинг?

Чому не спрацьовує вірусний маркетинг Іноді те, що робить компанія, буває досконалим. Це або сервіс, який повністю задовольняє бажання людей, чи продукт, від якого вони у захваті і який повністю справляється зі своїми функціями. Втім, навіть такі компанії іноді з подивом помічають, що люди не говорять про їхній сервіс/продукт. То в чому ж може бути проблема?

Читати далі →

Чому можна навчитися у простого вуличного торговця

Чому можна навчитися у простого вуличного торговцяШон Рейн (Shaun Rein), власник консалтингової компанії China Market Research Group, на сторінках Forbes Russia ділиться трьома уроками в сфері управління бізнесом, які дав йому… простий вуличний торговець, його герой і справжній приклад для наслідування.

Читати далі →

15 запитань на співбесіді в Google

15 запитань на співбесіді в Google Google – не тільки омріяний роботодавець для тисяч менеджерів, розробників програмного забезпечення та інженерів, але й доволі прискіплива при відборі компанія. Окрім різноманітних дипломів (бажано – червоних), сертифікатів та інших документів, які підтверджують ваші досягнення у навчанні, людина, яка проводить співбесіду, швидш за все поставить вам декілька запитань, які змусять задуматися. Не факт, що ви дасте правильну відповідь на кожне з них. Але принаймні у Google зможуть оцінити гнучкість вашої думки та вміння швидко адаптуватися до нестандартних ситуацій.

Читати далі →

Питання, які потрібно задати кожному клієнтові

Питання, які потрібно задати кожному клієнтовіЦікавитися думкою клієнтів про свою роботу – відмінний спосіб навчитися більш результативно продавати свій продукт або послугу. Джон Янтч (John Jantsch), розробник маркетингової системи “Маркетинг клейкої стрічки” (Duct Tape Marketing), автор книги “Маркетинг клейкої стрічки: найбільш практичний у світі путівник по маркетингу для малого бізнесу” (Duct Tape Marketing: The World’s Most Practical Small Business Marketing Guide), пропонує регулярно задавати клієнтам п’ять запитань. Ці питання мають дати хорошу платформу для дискусії про те, що по-справжньому важливо для вас і ваших замовників.

Читати далі →