Декілька способів продати клієнтові його очікування

Декілька способів продати клієнтові його очікуванняДля компанії черга – це один із показників того, що її товари або послуги користуються попитом і відповідають інтересам клієнтів. Але для клієнта – це витрата часу, що часто-густо відбувається у некомфортних умовах. Тому одні компанії зосереджуються на тому, як скоротити очікування, а інші – просто заробляють на ньому. Вашій увазі пропонується декілька подібних способів.

Читати далі →

Офісні працівники, які частину робочого часу віддають особистим справам, працюють ефективніше

Офісні працівники, які частину робочого часу віддають особистим справам, працюють ефективнішеПоки український та й світовий менеджмент усіма силами бореться з неефективною витратою робочого часу своїх співробітників, встановлюючи на комп’ютери своїх підлеглих різноманітне шпигунське програмне забезпечення, університет Мельбурна провів дослідження, яке доводить, що відвідування (в розумних рамках) сайтів, не пов’язаних з основною роботою, насправді позитивно впливає на продуктивність праці офісних співробітників, передає Finance.ua.

Читати далі →

Всеукраїнське опитування: скільки в країні «просунутих»?

Всеукраїнське опитування: скільки в країні просунутих?За останні півтора-два тижні я отримав кілька, не менше двох, “зсувів свідомості”. Перший стався у Дніпропетровську. Аудиторія – маркетологи. Виступає відомий спікер із Києва, говорить на тему маркетингу, реклами, креативу.

Читати далі →

Життя у Платонівській печері

Життя у Платонівській печеріОдин із найвідоміших філософів бізнесу в світі, Том Морріс нещодавно розпочав вести записи у блозі інтернет-видання The Huffington Post. Автор численних популярних книжок про значення філософії і практичної мудрості для нашої професійної діяльності і життя (назва однієї з найвідоміших – “Якби Арістотель керував General Motors“), Том Морріс завжди викликає вибух натхнення у всіх, хто з ним спілкується. В останньому пості філософ розмірковує про образ Платонівської печери та його значимість для пояснення сьогоднішньої ситуації.

Читати далі →

В Україні настане «інноваційна» лихоманка?

В Україні настане «інноваційна» лихоманка?Інноваційний підхід до управління – це та ланка, яка наразі може дозволити компаніям не лише пережити сьогоднішній шторм, а й вийти завтра з максимально розправленими вітрилами. Правда, за цей успіх варто платити ризиком – таке основне правило інновацій.

Читати далі →

Бізнес-школа майбутнього від Ріната Ахметова

Бізнес-школа майбутнього від Ріната АхметоваУ 2006-му році ми писали про створення “українського Гарварда”, спонсованого Фондом Віктора Пінчука. Київська школа економіки – так доволі скромно звучить український “аналог Гарварда”, де на даний момент навчається близько 40 студентів. Як кажуть, не той калібр, особливо якщо порівняти з масштабним проектом російського олігарха Рубена Варданяна, президента створеної їм у тому ж році Московської школи управління СКОЛКОВО.

Читати далі →

Наявність власного житла веде до безробіття…

Наявність власного житла веде до безробіття...Надзвичайно цікавими даними дослідження британського економіста Ендрю Освальда ділиться Антон Гладченко у блозі BizTimes. А присвячене воно власності та безробіттю. Виявляється, що наявність власного житла негативно впливає на показники працевлаштування в країні. Чи, простіше кажучи, чим більше людей володіє нерухомістю, тим вищий рівень безробіття!

Читати далі →

Ніколи не наймайте «розумників»!

Ніколи не наймайте розумників!Джеймс Кілтс (James Kilts), блискучий антикризовий менеджер, у своїй книзі “Нічого зайвого. Філософія ведення бізнесу від СЕО Gillette” ділиться цікавими спостереженнями про підходи, якими керувалися в компанії Kraft при формуванні команди. Надто ж вони насторожено ставилися до “розумників” і “розумниць” 😉

Читати далі →

Майбутнє Твіттера: Соціальна система CRM

Бренди, які використовують TwitterТвіттер, як система, що останнім часом розвивається нечуваними темпами, перебуває на роздоріжжі у виборі стратегії і тактики монетизації. Але, на думку Джеремії Ов’янга, найкращою стратегією монетизації цього ресурсу є не реклама, що базується на концепції переходів за посиланнями, а використання потенціалу цього ресурсу як системи управління відносинами з клієнтами.

Читати далі →

Як купити за $10, а продати за $35? Історія про мавп!

Як купити за $10, а продати за $35? Історія про мавп!Колись давно у одному забутому поселенні у джунглях з’явився чоловік, який, зустрівши туземців, пообіцяв їм, що буде купувати їхніх мавп по $10. Мешканці чудово знали, що кількість мавп навколо надзвичайно велика і вони погодилися ловити їх для чоловіка за $10. Вони принесли чоловікові 1000 мавп і він із радістю всіх їх купив.

Читати далі →