Як втратити клієнта: 7 простих кроків

як втратити клієнта Ронда Абрамс (Rhonda Abrams), президент The Planning Shop, більше 15-ти років працює консультантом. За цей час вона багато дізналася про встановлення стосунків з клієнтами та їх підтримку. Вона знає, як зробити клієнтів щасливими. Втім, на сторінках видання USA Today вона розповідає про протилежне: як гарантовано втратити навіть найвідданішого клієнта.

Читати далі →

Портрет українського власника бізнесу

Портрет українського власника бізнесуДля чого необхідний збірний портрет представників того або іншого соціального прошарку або професії? Він може дати загальне уявлення про стан суспільства й процесів, що відбуваються в ньому. Портрет українського власника в загальних його рисах може характеризувати ментальний і духовний стан українського бізнесу.

Читати далі →

Сім способів захисту від шахрайства

Сім способів захисту від шахрайстваСумна правда відносно шахрайства полягає в тому, що на відміну від таких злочинів, як розбійний напад, грабіж або вбивство, це відбувається з нашої згоди. Чому б життя нас не вчило, ми завжди віримо в чудеса або (простою мовою) халяву.

Читати далі →

Притча про позитивне мислення

Притча про позитивне мисленняВ одного короля був близький друг. Цей друг, розглядаючи будь-яку ситуацію, що коли-небудь траплялася в його житті, мав звичку говорити: “Це добре!”

Якось король перебував на полюванні. Друг, зазвичай, готував і заряджав рушниці для короля. Очевидно, він зробив щось неправильно, готуючи одну з рушниць. Коли король взяв у свого друга рушницю й вистрілив з неї, у нього відірвало великий палець руки.

Читати далі →

Twitter та Facebook не виходячи з примірочної

Twitter та Facebook не виходячи з примірочної Найближчим часом в магазинах одягу в Лондоні з’являться пристрої, які дозволять радитися з друзями в Twitter та Facebook не виходячи з примірочної. Така інформація з’явилася на The Daily Mail. Пристрій Tweet Mirror, спеціально розроблений для цих потреб голландською компанією Nedap, по суті є дзеркалом зі вбудованою в нього HD-камерою.

Читати далі →

Щось у філософії Google потрібно підправити…

Щось у філософії Google потрібно підправити...Як відомо, у Google є власна філософія, яка складається з 10-ти важливих принципів. Вона востаннє була оновлена 2009-го року, і досі далека від реальності. Вже п’ять років тому там було багато застарілих принципів, які Google давно залишив позаду в процесі розвитку і трансформації, стверджує Денні Салліван (Danny Sullivan), головний редактор сайту Search Engine Land, у критичній статті “25 речей, які мені не подобаються в Google. 5 років потому” (25 Things I Hate About Google, Revisited 5 Years Later).

Читати далі →

Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)

Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.

Читати далі →

Роботодавці не згодні, що «хорошої людини повинно бути багато»

хорошої людини повинно бути багато Світ бізнесу до сих пір сповнений дискримінації. Жінки отримують менше, ніж чоловіки, привабливі люди заробляють більше і частіше сприймаються як лідери. Про расову дискримінацію під час прийому на роботу взагалі краще промовчати. Серед інших категорій, за якими дискримінують людей, повнота – один із найбільш “кричущих” факторів, переконаний Фрік Вермулен (Freek Vermeulen), один з дописувачів Forbes.

Читати далі →

Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?

Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?Слово “інновації” скоро стане в нас таким самим заїждженим, як і маркетинг, менеджмент чи щось подібне. Оскільки розмов багато, а справжніх інновацій… Тобто, скільки не кажи “цукор” – солодше в роті не стає. У цьому контексті мені трохи дивно, що головні, так би мовити, проповідники інновацій в нас – наші провідні бізнес-школи, – так рідко звертаються до поняття “продуктовий менеджмент”. Поняття, яке є класичним для західного світу і звідки, власне, до нас йдуть ті ж самі інновації.

Читати далі →