Чому так складно керувати «поколінням Y»?

Чому так складно керувати поколінням Y Багато керівників стверджують, що керувати “поколінням Y” дуже складно. Втім, Раян Хілі (Ryan Healy) один із засновників та співавторів Ryan Healy, соціальної мережі для працівників молодшого покоління, стверджує у своєму блозі Employee Evolution: “Керувати молодими працівниками так складно, тому що, зрозумійте це – вони хочуть щоб ними дійсно керували”.

Читати далі →

Притча: Пристрасть до грошей

Притча: Пристрасть до грошейОдна заможна людина зізналася Майстру, що, незважаючи на всі свої старання, він так і не зміг перебороти пристрасті до грошей.

– І ти готовий пожертвувати через них навіть радостями життя? – поцікавився Майстер.

– Я прибережу радості життя на старість.

Читати далі →

Три міфи власного бізнесу

3 міфи власного бізнесуОстаннім часом тема власного бізнесу та підприємництва збурює навколо себе дуже багато галасу та не зовсім здорового романтизму. Власний бізнес перетворюється в новомодний тренд. Здобути особисту свободу, почати заробляти стільки, скільки хочеш, розкрити свій потенціал на 100% – для багатьох це звучить дуже заманливо. Але в дійсності створення власного бізнесу – справа не з легких і оточена багатьма пастками, стверджує одна з дописувачів журналу BizTimes.

Читати далі →

Народження імені: Lipton

Народження імені: LiptonУ 1898-му році королева Вікторія надала Томасу Ліптону (1850-1931) звання пера Королівства. Журналісти відразу ж дали йому прізвисько Сер Чай. Треба сказати, що Ліптон зробив все можливе, щоб домогтися монархової милості: до п’ятдесятиліття королеви він послав їй чек на солідну суму, приховавши своє ім’я (він зізнався в цьому тільки два тижні потому). Своє звання він цілком заслужив, оскільки саме Ліптон прищепив сучасним англійським родинам любов до чаю.

Читати далі →

Організація творчого мислення

Організація творчого мисленняМозок людини – це система, яка природно само-організовується, перетворюючи вхідну інформацію на “звиклі практики” (patterns). Подібним чином, як само-організуючі системи, функціонують і компанії. Щоб створити принципово нові практики, потрібне творче мислення, яке здійснює перехід на інші, альтернативні практики, і закріплює їх.

Читати далі →

Стратегічна ціль повинна бути простою

Стратегічна ціль повинна бути простою Стратегічна ціль повинна бути простою, переконаний автор блога Church of the Customer Бен МакКоннел (Ben McConnell). Звісно, йдеться не про те, що вона повинна бути легко досяжною (зазвичай буває з точністю до навпаки). Але, оскільки стратегічна ціль компанії повинна бути чітко відкомунікована на всіх рівнях організації – вона повинна бути надзвичайно простою для сприйняття.

Читати далі →

Секрети управління персоналом від Коносуке Мацушити

Секрети управління персоналом від Коносуке МацушитиЛюди часто захоплювалися тим, як легендарний керівник Коносуке Мацушита (Konosuke Matsushita) справлявся з питаннями управління персоналом. Часто вони запитували його: “У чому Ваш секрет?”. На що він незмінно відповідав: “В мене немає ніяких особливих секретів. Усе, що я можу – це пояснити основи мого ставлення до людей, що працюють на мене”. Пропоную вашій увазі фрагмент книги “Місія бізнесу”, де Мацушита пояснює свій “феномен” управління людьми.

Читати далі →

Логотипи з прихованим змістом

Логотипи з прихованим змістомЛоготипи не завжди є тим, чим вони здаються на перший погляд. Деякі з таких логотипів можуть містити в собі багато інформації про бренд, і все, що вам потрібно зробити – це просто вдивитися в деталі, – пише автор блога про дизайн TheRoxor. Вашій увазі пропонується двадцять логотипів, у яких є таке “приховане послання”.

Читати далі →

Сила первинних припущень

Сила первинних припущеньВся наша діяльність, в тому числі і в бізнесі, базується на деяких первинних припущеннях. І вони можуть виявитися неадекватними. В такому разі ми приречені тратити подеколи цілі роки на рух у неправильному напрямку. Цю ситуацію може яскраво проілюструвати розмова, яка відбулася між двома офіцерами колись ворожих армій.

Читати далі →

Як Coca-Cola і користувачі Facebook створили новий продукт

Як Coca-Cola і користувачі Facebook створили новий продуктДо думок інтернет-спільнот починають все частіше прислухатися світові бренди. І наступна подія яскраво ілюструє цю тенденцію. Coca-Cola задіяла користувачів соціальної мережі Facebook у створенні нового продукту лінійки Glaceau Vitaminwater. У результаті співробітництва відвідувачів сайту та найвідомішого бренда на світ з’явився напій Connect – народ сам вибирав, якого він буде смаку, що буде входити до його складу, і як буде виглядати пляшка.

Читати далі →