Притча: Три поради

Притча: Три порадиЧоловік одного разу спіймав пташку.

– У неволі я тобі не знадоблюся, – сказала йому пташка, – відпусти мене, і я дам тобі три цінних поради.

Перша порада пташка пообіцяла дати в руці, другу – коли вона злетить на гілку, і третю – на вершині пагорба.

Читати далі →

Притча: Чернець і страж

Притча: Чернець і стражОдного разу чернець входив у місто і дорогу йому загородив страж.

– Ти хто такий? Куди йдеш? Що шукаєш? – строго запитав він.

– Чи можу я відповісти тобі питанням на питання? – звернувся до нього чернець.

Читати далі →

Притча: Вивчення клієнта

Притча: Вивчення клієнтаОдного разу до Вчителя прийшов учень і сказав:

– Учитель, я вже тричі зустрівся з покупцем, але він не хоче купувати мій товар.

– Вивчай, – відповів Учитель.

Читати далі →

Притча: Чи завжди клієнт правий?

Притча: Чи завжди клієнт правий?Одного разу учень запитав Учителя:

– Учитель, серед бізнесменів існує така популярна фраза: “Клієнт завжди правий”. Скажи, із твого погляду, вона правильна?

– А ти не пробував сам пошукати відповідь на це питання? – запитав у свою чергу Вчитель.

Читати далі →

Притча: Традиції управління

Притча: Традиції управлінняОдного разу в Оксфордський університет приїхала велика делегація глав університетів різних країн. Не знайшовши ректора у своєму кабінеті, гості відправилися на його пошуки. Зрештою його знайшли в безлюдному університетському садку: він сидів на ослоні та безтурботно читав книгу.

Читати далі →

Porsche і зміни

Porsche і зміниЗміни загартовують найсильніших. Зміни дають їм можливість залишити позаду слабких і “хворих” суперників. Зміни – ваш кращий союзник, якщо, звичайно, ви до них готові. У якості ілюстрації цих слів хочеться привести чудову історію, що розповів колишній президент компанії Porsche Пітер Шульц (Peter Schultz) Іцхаку Адізесу (Ichak Adizes).

Читати далі →

Маркетинг: В очікуванні останньої краплі

Маркетинг: В очікуванні останньої крапліМаркетинг зовсім не схожий на удар молотком по шибці.

Маркетинг – це майже завжди сила-силенна тисяч крапель, крапель, що накопичуються, одна за одною, доки вони не зметуть статус-кво й не створять прорив, породжуючи повінь.

Читати далі →

Іцхак Адізес: Чому ми будуємо вежу з речей?

Іцхак Адізес: Чому ми будуємо вежу з речей?Іцхака Адізеса (Ichak Adizes), одного із провідних світових спеціалістів в області підвищення ефективності організацій шляхом глибоких змін, читати не тільки корисно, але й легко. Таке сприйняття породжується простими життєвими аналогіями в його численних статтях і книгах. А деякі фрагменти, один із яких хочу представити вашій увазі, взагалі звучать як притчі.

Читати далі →

Притча: Бізнес є бізнес…

Притча: Бізнес є бізнес...Якось один багатий американець відвідав індійського гуру, який вважав себе найвеличнішим. Перед цим візитом гуру сказали, що багатій начебто збирається зробити дуже велике пожертвування на потреби його діяльності.

Читати далі →