Якось одна людина, вирішивши, що в неї занадто важка доля, звернулася із проханням до Бога: «Господи, мій хрест занадто важкий. Не міг би ти замінити його яким-небудь легшим?»
Читати далі →Категорія: Притчі
Притчі
Притча: Найбільш сприятливий день
Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, скажи, чи існує день, найбільш сприятливий для того, щоб звертатися із пропозицією до покупця?»
– День? – здивувався Вчитель.
– Ну, можливо, день тижня або число місяця…
Читати далі →Притча: Багатство та мудрість
Одна людина запитала в Мудреця:
– Що є більш важливим і цінним: багатство чи мудрість?
Запитувач мав свої власні міркування на цей рахунок. Тому Мудрець засміявся й сказав:
– Звичайно ж, більш значною і більше цінною є мудрість.
Читати далі →Притча: Розум чи авторитет?
Одного разу учень сказав Учителю:
– Учитель, я придумав багато вдосконалень і поліпшень для підприємства, у якому працюю, але хазяїн не слухає мене.
– Розкажи докладніше.
Читати далі →Притча: Чернець і страж
Одного разу чернець входив у місто і дорогу йому загородив страж.
– Ти хто такий? Куди йдеш? Що шукаєш? – строго запитав він.
– Чи можу я відповісти тобі питанням на питання? – звернувся до нього чернець.
Читати далі →Притча: Вивчення клієнта
Одного разу до Вчителя прийшов учень і сказав:
– Учитель, я вже тричі зустрівся з покупцем, але він не хоче купувати мій товар.
– Вивчай, – відповів Учитель.
Читати далі →Притча: Чи завжди клієнт правий?
Одного разу учень запитав Учителя:
– Учитель, серед бізнесменів існує така популярна фраза: “Клієнт завжди правий”. Скажи, із твого погляду, вона правильна?
– А ти не пробував сам пошукати відповідь на це питання? – запитав у свою чергу Вчитель.
Читати далі →Притча: Традиції управління
Одного разу в Оксфордський університет приїхала велика делегація глав університетів різних країн. Не знайшовши ректора у своєму кабінеті, гості відправилися на його пошуки. Зрештою його знайшли в безлюдному університетському садку: він сидів на ослоні та безтурботно читав книгу.
Читати далі →Porsche і зміни
Зміни загартовують найсильніших. Зміни дають їм можливість залишити позаду слабких і “хворих” суперників. Зміни – ваш кращий союзник, якщо, звичайно, ви до них готові. У якості ілюстрації цих слів хочеться привести чудову історію, що розповів колишній президент компанії Porsche Пітер Шульц (Peter Schultz) Іцхаку Адізесу (Ichak Adizes).
Читати далі →Маркетинг: В очікуванні останньої краплі
Маркетинг зовсім не схожий на удар молотком по шибці.
Маркетинг – це майже завжди сила-силенна тисяч крапель, крапель, що накопичуються, одна за одною, доки вони не зметуть статус-кво й не створять прорив, породжуючи повінь.
Читати далі →