Нова гра “Найближча книга”

Нова гра Найближча книгаРік тому Роб Селлен (Rob Sellen) запровадив у блогосфері своєрідну гру, на зразок “5 речей про мене, які ви не знаєте”. Ідея була проста: написати 5 цікавих речей про себе, про які, скоріше за все, аудиторія не здогадується. Після чого вказати як мінімум 5 чоловік, яких необхідно долучити до цього заняття. Ця гра набула шаленої популярності в Інтернеті. Ну що ж, пограли та й забули.

Читати далі →

Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?

Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?Професор менеджменту в Стенфордському університеті й автор відомої серії досліджень і книг (у половині назв яких присутні слова “asshole” – у всьому багатстві значень – і “менеджмент”) Роберт Саттон (Robert Sutton) розробив досить простий, але ефектний тест під назвою “Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?” (Is your client from hell), пише AdWorker.

Читати далі →

Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживки

Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживкиЩо потрібно зробити, щоб про вашу компанію заговорили? Витратити багато грошей на рекламу? Іноді можна стати знаменитим майже безкоштовно, але для цього потрібний скандал, анекдот, щось надзвичайне – іншими словами, розвага для публіки.

Читати далі →

Закони людської тупості

Закони людської тупостіВважаєте що тупість – це проблема її носіїв?.. Виявляється, що це не зовсім так. Феномен тупості може принести куди більше шкоди, ніж ми звикли вірити. Принаймні, так вважали грецькі філософи. А видатний фізик Альберт Ейнштейн колись говорив: „Існує тільки дві вічні речі – всесвіт і людська тупість. При чому вічність всесвіту можна поставити під сумнів”.

Читати далі →

Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесу

Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесуКитайці, які продають іграшки, що є небезпечними для життя; звільнення топ-менеджерів, які захопилися грою в гольф; собачка, яка успадкувала 12 млн. доларів; енергетичний напій під назвою “Кокаїн” та інші непорозуміння минулого року знайшли своє місце в рейтингу “101 Dumbest Moments in Business”, складеному журналом Fortune.

Читати далі →

Логоманія

ЛогоманіяСьогодні нікого не здивуєш тим фактом, що при виборі продукту чи послуги споживачами часто керує любов до брендів. Прикладів цьому існує безліч! Подив викликає інший факт, про який у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin). Виявляється, незалежно від ставлення до того чи іншого бренду, логоманія (любов до логотипів) – це явище дуже вибіркове. І за статистикою, залежить воно не від вподобань споживача, а радше, від конкретного продукту.

Читати далі →

Якщо Ви такі розумні, чому ж такі бідні?

Якщо Ви такі розумні, чому ж такі бідні?Хоча зв’язок між розумом та здатністю отримувати вищі прибутки видається абсолютно логічним, все ж виявляється, що надміру розвинуті розумові здібності радше шкодять, ніж сприяють накопиченню багатства. Саме до такого висновку приводить нас нове дослідження, опубліковане журналом Intelligence, пише USA Today.

Читати далі →

Вуду як новий інструмент управління

Вуду як новий інструмент управлінняНарешті дочекалися! Офісне життя отримало новий інструмент управління – Оffice Voodoo Kit. Тепер кожен бажаючий може легко відсунути термін дед-лайну, домогтися персонального службового автомобіля чи перевести набридливого колегу на іншу роботу. Отже, ласкаво просимо у захоплюючий світ офісного вуду.

Читати далі →