Метод розробки цільових показників ROKET-DS

На початку 1970-х років адміністрація служби швидкої допомоги у Великій Британії поставила дуже жорсткі цілі щодо часу очікування машини після виклику. Із роками ці показники перетворилися на самоціль — бригади швидкої допомоги були готові жертвувати всім іншим заради їхнього досягнення…

Читати далі →

Як управляти в новому світі

Кілька років тому Кейт Феррацці привіз на фестиваль Burning Man одного з найкращих у світі управлінців з автомобільної галузі (у цілях конфіденційності назвемо його Франсуа). Франсуа з’явився в спортивній сорочці, шортах кольору хакі і сповнений цікавості, хоч і присмаченої неабиякою часткою сумніву…

Читати далі →

Вирішення проблем за допомогою моделі FOCUS

Ніщо не залишається таким, як ви хочете, надовго, а досконалість — завжди щось недовговічне. Щоб випереджати конкурентів, ви повинні мати можливість постійно вдосконалювати свої процеси, аби ваші продукти та послуги залишалися ефективними…

Читати далі →

Шість сил, що впливають на бізнес

Аналіз успішних конкурентоспроможних компаній є статичним. Він визначає рушійні сили в кожен момент часу і допомагає пояснити, як вони впливають на благополучне та неблагополучне становище компанії. Але він мало чим може допомогти, якщо важливі зміни відбуваються за умов рівноваги цих сил…

Читати далі →

Карл фон Клаузевіц і гнучкі принципи управління

Захід ніколи не відчував нестачі у військових мислителях. Але жодного з них не можна порівняти з Карлом фон Клаузевіцем (1780-1831), роботи якого несуть на собі неминучий відбиток німецької схильності до великих систем мислення…

Читати далі →

Формулювання місії має уміщатися на футболці

Ефективне формулювання місії є досить коротким і чітким, щоб уміститися на футболці. Місія пояснює, чому ви займаєтеся конкретною справою, а не розповідає про те, як ви досягаєте своєї мети. Звісно, до цього поняття входить багато чого, але головне в ній підштовхує до виконання правильних дій сьогодні та завтра…

Читати далі →

Модель TDODAR: прийняття рішень під тиском

Якщо ви коли-небудь приймали рішення під тиском, то напевно знаєте, наскільки складно мислити раціонально у цій ситуації. Ми швидше думаємо про те, як позбутися напруги та незручних відчуттів, ніж про вирішення проблеми…

Читати далі →

Техніка 8D для пошуку рішень

У 1987 році компанія Ford опублікувала керівництво по вирішенню проблем, яке містило техніку 8D. Спочатку її використовували тільки для перевірки якості та безпеки, але згодом стало зрозуміло, що техніка здатна на більше. Вона могла вирішувати найрізноманітніші проблеми…

Читати далі →

Метод ухвалення рішень RAPID

Один із найважливіших і найскладніших елементів при ухваленні рішень — розуміти, хто несе відповідальність за які частини рішення. Без чіткого розуміння хто за що відповідає, існує велика ймовірність плутанини. Зручний інструмент для розуміння і розподілу ролей при ухваленні рішень — це метод RAPID, який розробила міжнародна консалтингова агенція Bain & Company…

Читати далі →

Матриця Кепнера-Трего для пошуку бізнес-рішень

Якість рішень визначає якість життя. Якщо мова йде про бізнес, то будь-яке ваше рішення може або занапастити компанію, або направити її до успіху. Кожна інновація вимагає великих грошових ресурсів, тому будь-яка помилка в цій справі може коштувати вам дуже багато чого…

Читати далі →