Годі розмовляти… Час починати процес трансформації!

Час починати процес трансформації “Коли мене запитують, що потрібно зробити в першу чергу під час процесу трансформації, я відповідаю: просто почніть, – говорить Девід Венс (David Vance), колишній президент Caterpillar University. – Мабуть, це найкраща порада, яку я можу дати”.

Читати далі →

Управлінські секрети від ФК «Барселона»

Вдалі управлінські рішення від ФК «Барселона»Експерти Harvard Business School попереджають, що компанії надто вже захопилися придбанням зоряних співробітників. А для того, щоб попередження не було голослівним, вони проаналізували роботу успішних аналітиків з Уолл-стріт, які переходили з однієї компанії в іншу. Виявилося, що при переході в нову компанію продуктивність зірок різко знижується. Один із висновків спостереження такий: успіх залежить не лише від їхніх талантів, але ще й від взаємодії з колегами, іншими словами – роботи всієї команди.

Читати далі →

Ключові аспекти управління репутацією в онлайні

Ключові аспекти управління репутацією в онлайні Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), засновник та генеральний директор компанії Startup Professionals, Inc., а також автор блога Startup Professionals Musings, розповідає про важливість відстеження та управління своєю репутацією в Інтернеті. Він щиро дивується, що більшість сучасних підприємців навіть не здогадуються, як відстежувати те, що говорять про їхні компанії користувачі всесвітньої мережі.

Читати далі →

Кілька мудрих принципів від Стіва Джобса

Кілька мудрих принципів від Стіва Джобса Стів Джобс став кумиром для мільйонів користувачів продукції Apple в різних куточках світу. Не дивно, що до його думки прислухаються. Нижче наведено кілька цитат Стіва Джобса, через які не важко простежити його основні життєві принципи.

Читати далі →

Делегування повноважень – важливе чи… дуже важливе?

Делегування повноважень – важливе чи... дуже важливе?Більшість підприємців насправді не люблять працювати з іншими людьми – у тому числі із власними співробітниками! Саме із цієї причини в 96% всіх фірм налічується менше десяти співробітників, а в переважній більшості – менше трьох. А виходить, рішення про зростання прийняти нелегко.

Читати далі →

Ейчар у трьох словах

Ейчар у трьох словахГадаю, представники будь-якої професії по-своєму рефлектують: “навіщо я обрав цю спеціальність?”, “чому до неї погано ставляться?”, і навпаки – “чому мою спеціальність поважають?” і так далі… Не можу сказати, за що собі дорікають або чим пишаються, скажімо, бухгалтера чи продавці, – на їхньому місці не була ніколи. А ось HR-ів кандидати обвинувачують у тому, що вони є нездоланою перепоною на шляху до роботодавця, а під час роботи набридають всілякими непотрібними штучками.

Читати далі →

11 порад управлінцям від Google

11 порад управлінцям від GoogleВидання Business Insider попросило кількох колишніх співробітників Google розповісти, чому ж вони навчилися за час роботи в одній із наймогутніших технологічних компаній світу. Компанії, яка заробляє мільярди доларів, дивним чином сполучаючи дух свободи і веселощі з серйозним бізнесом. Отже, вашій увазі пропонується 11 уроків, які люди засвоюють за час роботи в Google.

Читати далі →

Енергія бізнесу

Енергія бізнесуСеред активів, які управлінці часто використовують, але не відображають у балансі, багато цікавих речей, які не завжди ними усвідомлюються та/або вербалізуються. У сьогоднішньому контексті я маю на увазі енергію, що рухає людьми як на персональному рівні, так і на рівні організації. Так чи інакше, це один із тих чинників, що можуть бути важливими як у динаміці розвитку, так і в ефективності налаштування організації.

Читати далі →

Сем Уолтон і його корпоративна релігія

Сем Уолтон і його корпоративна релігіяНайбагатша людина у світі, мультимільярдер Сем Уолтон (Sam Walton) до самої смерті (у 1992-му році) працював в офісі розміром 18 квадратних метрів, обставленому, за словами співробітників, як «автобусна зупинка раннім ранком». Їздив на старенькому пікапі – такому зачуханому, що ті ж жалісливі співробітники одного разу не витримали й купили йому в складчину новий автомобіль.

Читати далі →

Кувалда як інструмент боротьби за якість

Кувалда як інструмент боротьби за якістьЯкої би низької якості не був виріб, це можна компенсувати ціною, продавши товар з великою знижкою. Саме так уважали в 1985-ому році переважна більшість працівників китайських підприємств (і, думаю, вважають і понині). Ставлення до роботи на виробництві було відповідне. Для викорінювання цього Чжан Жуймінь, молодий керівник Холодильної компанії Циндао (тепер загальновідомої як Haier), прийняв найсуворіші й найрішучіші заходи.

Читати далі →