Десять інгредієнтів менеджменту змін

Десять інгредієнтів менеджменту змінУправління змінами – одне з вічних питань. Ця тема часто піднімається, але рідко належним чином розробляється. Ян Гурвеннец (Yann Gourvennec), директор Visionary Marketing, який має 20-річний досвід у маркетингу, інноваціях і розвитку бізнесу, склав список із десяти інгредієнтів, найбільш, на його погляд, важливих і термінових, якщо ви хочете впровадити нове в компанії. Список заснований на його власному досвіді управління змінами в компаніях у різних куточках світу.

Читати далі →

Принципи Harley-Davidson або Як залучити персонал у справи компанії

Принципи Harley-Davidson або Як залучити персонал у справи компаніїНавіть людина, дуже далека від світу моторів, не може приховати відвертий інтерес до культових мотоциклів Harley-Davidson. Сотні тисяч людей в усьому світі емоційно пов’язані з Harley-Davidson настільки, що роблять татуювання з логотипом цієї компанії-легенди. Хто ще з ділового світу може похвалитися настільки відданими споживачами?! Однак кожна бізнес-легенда ґрунтується на праці багатьох людей. Вашій увазі пропонуються принципи, які сповідує Harley-Davidson для залучення персоналу в справи компанії.

Читати далі →

«Джем» або Нестандартне мислення

«Джем» або Нестандартне мисленняГоловною проблемою, з якою зіштовхуються сьогодні лідери підприємництва, є створення стійких бізнес-концепцій і стратегій, що не піддаються копіюванню, з урахуванням необхідності проявляти реактивність, – стверджують автори книги “Сценарне планування” Матс Ліндгрен і Ханс Бандхольд. Спільна джазова імпровізація («джем») є чудовою метафорою, щоб показати, яка поведінка необхідна організації для досягнення цієї мети.

Читати далі →

10 типових помилок керівників

10 помилок керівників Доктор Шайлеш Такер (Shailesh Taker), консультант з управління, тренер та наставник, переконаний, що керівникам притаманні десять типових помилок, які суттєво знижують їхню ефективність та результативність компаній, в яких вони працюють. Доктор ділиться цими помилками у своєму блозі.

Читати далі →

Філософія Кайдзен: безперервне вдосконалювання, відданість і простота

Філософія Кайдзен: безперервне вдосконалювання, відданість і простотаНа передових японських фірмах кожен співробітник вносить він кількох десятків до кількох сотень рацпропозицій у рік, і практично всі рацпропозиції реалізуються, причому дуже швидко. Як їм це вдається? Вся справа у філософії Кайдзен – безперервного вдосконалювання й росту, що лежить в основі успіху японських фірм.

Читати далі →

Стратегічна ціль повинна бути простою

Стратегічна ціль повинна бути простою Стратегічна ціль повинна бути простою, переконаний автор блога Church of the Customer Бен МакКоннел (Ben McConnell). Звісно, йдеться не про те, що вона повинна бути легко досяжною (зазвичай буває з точністю до навпаки). Але, оскільки стратегічна ціль компанії повинна бути чітко відкомунікована на всіх рівнях організації – вона повинна бути надзвичайно простою для сприйняття.

Читати далі →

Секрети управління персоналом від Коносуке Мацушити

Секрети управління персоналом від Коносуке МацушитиЛюди часто захоплювалися тим, як легендарний керівник Коносуке Мацушита (Konosuke Matsushita) справлявся з питаннями управління персоналом. Часто вони запитували його: “У чому Ваш секрет?”. На що він незмінно відповідав: “В мене немає ніяких особливих секретів. Усе, що я можу – це пояснити основи мого ставлення до людей, що працюють на мене”. Пропоную вашій увазі фрагмент книги “Місія бізнесу”, де Мацушита пояснює свій “феномен” управління людьми.

Читати далі →

Як нам облаштувати продажі

Як нам облаштувати продажіПротягом останнього року напрямок мого професійного розвитку дещо змінився. Якщо у першій половині року я провів досить багато відкритих тренінгів з управління продажами зі стандартизованою програмою, то уже з другої половини року я все більше фокусувався на клієнтських запитах щодо покращення системи продажів у конкретних компаніях. Як відомо, такі проекти завжди починаються з діагностики. Деякими спостереженнями, що їх вдалося накопичити з таких діагностик я і хочу поділитися.

Читати далі →

Інгредієнти управлінських інновацій

Інгредиенти управлінських інноваційЗавдяки інноваційним принципам і процедурам управління компанія може одержати відчутні конкурентні переваги й змінити розподіл сил на ринку. Якщо ви хочете, щоб на творчій кухні вашої компанії постійно народжувалися нові управлінські ідеї, потрібно запастися необхідними інгредієнтами. Перелік таких інгредієнтів пропонує бізнес-гуру Гарі Хамел (Gary Hamel) у своїй статті “Why, What, and How of Management Innovation”.

Читати далі →

Заслужити повагу може тільки той, хто сам поважає

Заслужити повагу може тільки той, хто сам поважаєЩе одне видатне відео Тома Пітерса (Tom Peters), із серії моїх улюблених. Іноді вистачає однієї хвилини щоб повністю переосмислити для себе цілу сферу діяльності. Саме це робить Том із упередженнями, які стосуються створення довіри та поваги між людьми. Можливо, ви думали, що повагу отримує той, хто володіє владою і твердою рукою керує підлеглими? Тоді вам також буде дуже цікаво подивитися це хвилинне відео!

Читати далі →