Метод Кепнера-Трего (К-Т)

Метод Кепнера-Трего (К-Т)Нещодавно увазі наших шановних читачів було представлено модель “сміттєвого кошика” – модель прийняття рішень в організації, яка була вперше описана американським професором Джеймсом Марчем. Але одну з найбільш відомих і корисних моделей прийняття рішень запропонували Чарлз Х. Кепнер і Бенджамін Трего.

Читати далі →

Модель “сміттєвого кошика”

Модель сміттєвого кошика“Перша навичка керівника – прийняття ефективних рішень”, – писав у свій час Пітер Друкер. Із необхідністю прийняття різних рішень, природно, зіштовхуються не тільки керівники, але саме їхня роль у цьому процесі найбільш важлива для організації. Вашій увазі я хочу запропонувати одну з моделей прийняття рішень.

Читати далі →

Синергія Wal-Mart

Синергія Wal-MartУ контексті бізнесу поняття “команда” іноді розуміється невірно. Було б надто необачно називати командою звичайну групу співробітників і сподіватися на високу результативність їхньої діяльності. Коли в рамках організації діє справжня команда, ефективна і згуртована, цього не можна не помітити. А з іншого боку, відсутність такої без проблем розпізнає будь-який досвідчений лідер. Чому ж так важлива команда? Відповідь криється в синергії. Вашій увазі пропонується чітка схема, що використовують у Wal-Mart для досягнення так званого синергізму.

Читати далі →

Філософія управління Samsung

Філософія управління SamsungВсі вже давно змирилися з китайською товарною експансією світових ринків. Але чи довго традиційна формула “дешевизна + низька якість” китайських товарів буде сидіти у наших головах? Достатньо звернутись до не дуже далекої історії японських та корейських брендів. Ось вам яскравий приклад – бренд Samsung…

Читати далі →

Криза як дзеркало управління

Криза як дзеркало управлінняДля того, щоб виграти у війні, до неї варто готуватися в мирний час. Людині властиво вірити в краще і це основна рушійна сила, однак, однієї віри недостатньо… Не варто також забувати про логіку і причинно-наслідкові зв’язки кожної події.

Читати далі →

Корінь управлінських проблем

Корінь управлінських проблемЧому так багато працівників, потрапивши на нову посаду, швидко втрачають свій стартовий запал і розчаровуються? На думку Кларіса Фернандеса (Claris Fernandez), одного з авторів видання Bizcovering.com, існує чотири основні причини дисфункцій взаємодії між працівниками та їхніми керівниками.

Читати далі →

Як навчитися інтегративному мисленню (бізнес-модель Боба Янга)

Як навчитися інтегративному мисленню (бізнес-модель Боба Янга)Чим відрізняються блискучі лідери? Тим, що вони можуть тримати в голові одночасно дві повністю протилежні ідеї. Потім, замість ухвалення рішення про вибір варіанта А або B, намагаються представити “третій шлях”, що містить у собі кращі елементи кожного з варіантів. Це й називається інтегративним мисленням.

Читати далі →

Чого бояться керівники?

Чого бояться керівники?Існує один здавалося б дуже простий принцип, застосовуючи який менеджери могли б добитися від своїх підлеглих набагато вищої ефективності, продуктивності та результативності. Втім, чомусь дуже мало хто з керівників вдається до цього принципу на практиці. Хтось виправдовує свою поведінку нестачею часу, інші – нарікають на велику кількість нагальних справ, які навалилися на їхні плечі.

Читати далі →

Особливі здібності керівника проектів

Список особливих здібностей керівникаМартін Ф. Маркін, виконавчий директор відділу планування й управління Merck, Sharp, and Dohme Research Laboratories (MSDRL) у свій час здійснював нагляд за діяльністю 14-ти координаторів проекту. На додаток формального опису роботи він склав список особливих здібностей, якими повинен володіти керівник проекту. Цей перелік, думаю, має бути цікавим і нашим доморослим керівникам проектів.

Читати далі →

Особистісний аспект вашого бренду

Особистісний аспект вашого брендуБрендінг має багато облич та форм. А Інтернет відкриває перед власниками бізнесу новий набір унікальних інструментів брендінгу. Один із найпотужніших, особливо коли йдеться про малий бізнес – це так званий особистісний брендінг, переконані автори блогу Small Business Branding.

Читати далі →