Стратегічна ціль повинна бути простою

Стратегічна ціль повинна бути простою Стратегічна ціль повинна бути простою, переконаний автор блога Church of the Customer Бен МакКоннел (Ben McConnell). Звісно, йдеться не про те, що вона повинна бути легко досяжною (зазвичай буває з точністю до навпаки). Але, оскільки стратегічна ціль компанії повинна бути чітко відкомунікована на всіх рівнях організації – вона повинна бути надзвичайно простою для сприйняття.

Читати далі →

Секрети управління персоналом від Коносуке Мацушити

Секрети управління персоналом від Коносуке МацушитиЛюди часто захоплювалися тим, як легендарний керівник Коносуке Мацушита (Konosuke Matsushita) справлявся з питаннями управління персоналом. Часто вони запитували його: “У чому Ваш секрет?”. На що він незмінно відповідав: “В мене немає ніяких особливих секретів. Усе, що я можу – це пояснити основи мого ставлення до людей, що працюють на мене”. Пропоную вашій увазі фрагмент книги “Місія бізнесу”, де Мацушита пояснює свій “феномен” управління людьми.

Читати далі →

Як нам облаштувати продажі

Як нам облаштувати продажіПротягом останнього року напрямок мого професійного розвитку дещо змінився. Якщо у першій половині року я провів досить багато відкритих тренінгів з управління продажами зі стандартизованою програмою, то уже з другої половини року я все більше фокусувався на клієнтських запитах щодо покращення системи продажів у конкретних компаніях. Як відомо, такі проекти завжди починаються з діагностики. Деякими спостереженнями, що їх вдалося накопичити з таких діагностик я і хочу поділитися.

Читати далі →

Інгредієнти управлінських інновацій

Інгредиенти управлінських інноваційЗавдяки інноваційним принципам і процедурам управління компанія може одержати відчутні конкурентні переваги й змінити розподіл сил на ринку. Якщо ви хочете, щоб на творчій кухні вашої компанії постійно народжувалися нові управлінські ідеї, потрібно запастися необхідними інгредієнтами. Перелік таких інгредієнтів пропонує бізнес-гуру Гарі Хамел (Gary Hamel) у своїй статті “Why, What, and How of Management Innovation”.

Читати далі →

Заслужити повагу може тільки той, хто сам поважає

Заслужити повагу може тільки той, хто сам поважаєЩе одне видатне відео Тома Пітерса (Tom Peters), із серії моїх улюблених. Іноді вистачає однієї хвилини щоб повністю переосмислити для себе цілу сферу діяльності. Саме це робить Том із упередженнями, які стосуються створення довіри та поваги між людьми. Можливо, ви думали, що повагу отримує той, хто володіє владою і твердою рукою керує підлеглими? Тоді вам також буде дуже цікаво подивитися це хвилинне відео!

Читати далі →

Ключова компетенція менеджера

Ключова компетенція менеджераСумно визнавати, але більшість людей, які займають управлінські посади, насправді не пристосовані вести інших людей. Більшість із них навіть не здогадується, що навички спеціаліста у будь-якій професійній сфері і менеджера відрізняються не просто сильно, а докорінно. Можна навіть сказати, що це зовсім різні навички.

Читати далі →

25 уроків Джека Уелча для сучасних бізнес-лідерів

25 уроків Джека Уелча для сучасних бізнес-лідерівДжек Уелч (Jack Welch), легендарний колишній керівник General Electric, поставив собі за мету зробити свою корпорацію «найбільш конкурентноздатним підприємством у світі». Він знав, що буде потрібна щонайменше революція, щоб перетворити цю мрію в реальність.

Читати далі →

Едвардс Демінг: 5 смертельних хвороб менеджменту

Едвардс Демінг: 5 смертельних хвороб менеджментуEdwards Deming Institute опублікував відео відомого мислителя та управлінця, доктора Едвардса Демінга (Edwards Deming), на якому той розповідає про п’ять смертельних хвороб менеджменту. Відео було зняте у 1984-му році, але більшість проблем, про які розповідає доктор Демінг, залишаються надзвичайно актуальними до сьогодні.

Читати далі →

5 принципів управління, яке базується на фактах

5 принципів управління, яке базується на фактахРізні люди керують по-різному. Трапляються замріяні менеджери, які щиро вірять у можливість досягнення тих чи інших цілей, навіть коли всі обставини вказують на протилежне. Бувають самозакохані тирани, яким не так вже й важливо, досягне компанія успіху чи ні – для них набагато важливіше, щоб всі навколо підкорялися їм без жодного сумніву чи суперечки. Трапляються навіть менеджери, які бояться приймати рішення самостійно, обережно перекладаючи цю відповідальність на підлеглих.

Читати далі →