5 стратегічних питань від Джека Уелча

5 стратегічних питань від Джека УелчаКоли легендарний Джек Уелч (Jack Welch) керував GE, він змушував щорічно відповідати своїх топ-менеджерів на п’ять питань. При цьому відповідь на кожне з питань повинна була скласти не менше п’яти сторінок машинописного тексту. Джек уважає, що саме ці п’ять простих питань допомогли йому застосувати стратегічне мислення на практиці.

Читати далі →

Шість складових якісного рішення

Шість складових якісного рішенняЩо зумовлює прийняття правильного управлінського рішення? Як досягнути рішення, яке забезпечить максимальну додану цінність? Директор консалтингової компанії Strategic Decisions Group Карл Спетцер (Carl Spetzler) розробив методику прийняття рішень, використання якої дозволяє менеджерам зробити обгрунтований вибір у найрізноманітніших галузях – від злиттів та поглинань до формування міжнародної стратегії. В інтерв’ю, яке Спетцер дав сайту BNET, розглянуто складові і нюанси цієї методики.

Читати далі →

Оцініть, наскільки ви відповідаєте культурі своєї компанії

Оцініть, наскільки ви відповідаєте культурі своєї компаніїСеред топ-менеджменту останнім часом спостерігається висока плинність. Навіть талановиті й успішні менеджери, здається, отримують все більше приводів для того, щоб іти з компаній. Причина найчастіше криється не в непрофесійності, а в чомусь ширшому, у сфері бізнес-культури. Відомий бізнес-автор Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) провів інтерв’ю, спеціально присвячене цьому питанню, з Нетом Стоддартом (Nat Stoddard) та Клер Вайкофф (Claire Wyckoff), авторами книги “Правильний лідер: обрання керівників, які підходять” (The Right Leader: Selecting Executives that Fit)

Читати далі →

Вантажівка без вітрового скла або Компанії на роздоріжжі

Вантажівка без вітрового скла або Компанії на роздоріжжіСігурд Рінд (Sigurd Rinde), незалежний європейський експерт із маркетингу, в одній зі своїх заміток досить цікаво й образно описав систему обліку і процес управління компанією в наш неспокійний час. Отже, приємних, а головне – корисних, вам асоціацій.

Читати далі →

Правила особистої ефективності під час кризи

Правила особистої ефективності під час кризиЯкщо ви бачите людину, управлінця, який у період кризи посміхається, – напевне він щось знає. Наприклад, що буде потім, після кризи, або що буде саме з ним. А, можливо, у нього є сценарії А-В-С та він, спостерігаючи за ситуацією, визначає який саме сценарій має місце.

Читати далі →

Метод Кепнера-Трего (К-Т)

Метод Кепнера-Трего (К-Т)Нещодавно увазі наших шановних читачів було представлено модель “сміттєвого кошика” – модель прийняття рішень в організації, яка була вперше описана американським професором Джеймсом Марчем. Але одну з найбільш відомих і корисних моделей прийняття рішень запропонували Чарлз Х. Кепнер і Бенджамін Трего.

Читати далі →

Модель “сміттєвого кошика”

Модель сміттєвого кошика“Перша навичка керівника – прийняття ефективних рішень”, – писав у свій час Пітер Друкер. Із необхідністю прийняття різних рішень, природно, зіштовхуються не тільки керівники, але саме їхня роль у цьому процесі найбільш важлива для організації. Вашій увазі я хочу запропонувати одну з моделей прийняття рішень.

Читати далі →

Синергія Wal-Mart

Синергія Wal-MartУ контексті бізнесу поняття “команда” іноді розуміється невірно. Було б надто необачно називати командою звичайну групу співробітників і сподіватися на високу результативність їхньої діяльності. Коли в рамках організації діє справжня команда, ефективна і згуртована, цього не можна не помітити. А з іншого боку, відсутність такої без проблем розпізнає будь-який досвідчений лідер. Чому ж так важлива команда? Відповідь криється в синергії. Вашій увазі пропонується чітка схема, що використовують у Wal-Mart для досягнення так званого синергізму.

Читати далі →

Філософія управління Samsung

Філософія управління SamsungВсі вже давно змирилися з китайською товарною експансією світових ринків. Але чи довго традиційна формула “дешевизна + низька якість” китайських товарів буде сидіти у наших головах? Достатньо звернутись до не дуже далекої історії японських та корейських брендів. Ось вам яскравий приклад – бренд Samsung…

Читати далі →

Криза як дзеркало управління

Криза як дзеркало управлінняДля того, щоб виграти у війні, до неї варто готуватися в мирний час. Людині властиво вірити в краще і це основна рушійна сила, однак, однієї віри недостатньо… Не варто також забувати про логіку і причинно-наслідкові зв’язки кожної події.

Читати далі →