Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливості

Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливостіОдна із найбільш привабливих рис інтернету для бізнесу – це потужність та охоплення аудиторії. Саме широта охоплення потенційних клієнтів перетворює Інтернет на один із найпотужніших інструментів бізнесу, який відкриває надзвичайні можливості фактично перед будь-якою компанією, стверджують автори блогу Small Business Branding.

Читати далі →

Як змусити клієнтів повертатися

Як змусити клієнтів повертатисяЩоб вирватися вперед у перегонах із конкурентами, замало задовольняти своїх клієнтів – потрібно перевершувати їхні очікування. Підтримувати бізнес із клієнтами, які вважають вашу компанію посередньою – надзвичайно складно, переконаний автор блогу Customer Evangelism. У вашого клієнта – великий вибір! Якщо ви не здатні запропонувати йому найкращий рівень сервісу, він знайде такий сервіс у іншому місці.

Читати далі →

Google Trends: аналізуй це

При розробці нових проектів і продуктів, визначенні сезонності попиту, вивченні різних соціальних факторів, ми часто зіштовхуємося з необхідністю збору й аналізу безлічі даних. І кожний з нас не відмовився б від простого, швидкого (бажано – безкоштовного) допоміжного інструмента. Найсмішніше те, що такий інструмент невгамовний Google уже давно створив – Google Trends.

Читати далі →

Як подолати низьку ефективність співробітників

Як подолати низьку ефективність співробітниківКожен керівник хоча б раз стикався із низькою ефективністю співробітників. Найгірше те, що такі працівники негативно впливають на результативність компанії в цілому. Втім, інтернет-видання Management-issues.com пропонує кілька простих порад, які здатні допомогти впоратися зі „слабкими” працівниками.

Читати далі →

Як побудувати довірливі стосунки із клієнтом

Як побудувати довірливі стосунки із клієнтомБільшість бізнес-консультантів хотіли б, щоб клієнти ставились до них із довірою та були вдячні за можливість працювати разом. Але у добі є тільки двадцять чотири години, третину з яких ми витрачаємо на сон, а те, що залишається, змушені розділяти між безліччю інших потреб, як особистого так і бізнес-характеру. Що ж можна зробити аби заслужити довіру та зміцнити стосунки із клієнтом, якщо у вашому розпорядженні дуже обмежена кількість часу? Відповідь на це запитання дає автор професійного блогу Passion, People and Principles Девід Мейстер (David Maister).

Читати далі →

Сила “клієнтоцентричності”

Сила клієнтоцентричностіЯке чудове слово – “клієнтоцентричність”! Воно означає прагнення компанії зосередити всю свою діяльність навколо інтересів, потреб та цілей найважливішої для неї людини – клієнта. Але попри той факт, що 56% компаній вважають самих себе клієнтоцентричними, лише 12% споживачів погоджуються із цією оцінкою, пише блог Customer Evangelism.

Читати далі →

Що вам більше притаманне, планування чи дії?

Що вам більше притаманне, планування чи дії?Запитайте будь-яку людину бізнесу про її плани на прийдешній рік, і ви майже напевне почуєте: „Я планую підвищити рівень свого бізнесу”. Але що насправді означають ці слова? Які критерії будуть використовуватися при оцінці досягнення цілі? Чи не варто спершу визначитися, що означає саме поняття „підвищення рівня”? На ці та інші запитання намагається дати відповідь автор блогу Business Branding Ед Роуч (Ed Roach).

Читати далі →

Як виявити некомпетентність

Як виявити некомпетентністьЕпідемія некомпетентності, яка особливо гостро проявляється на управлінському рівні, загрожує поглинути весь світ, пише management-issues. Та на щастя у некомпетентності є декілька типових ознак, знаючи про які, можна успішно її уникати, а наткнувшись на неї – долати. Нижче наведено список десяти звичок некомпетентної людини, складений співробітницею відомого видання Fastcompany Маргарет Хефернен (Margaret Heffernan).

Читати далі →

Лояльність “навпаки”…

Лояльність навпаки...У цьому пості йтиметься зовсім не про антилояльність, як можна було подумати, прочитавши заголовок. Зовсім навпаки – йтиметься про лояльність, якою вона повинна бути насправді. Адже не таємниця те, що програми лояльності, які сьогодні діють у багатьох організаціях, від великих до найменших, майже ніколи не приносять очікуваного результату, пише у блозі “Маркетинг в маленькому місті” доволі відомий на російських теренах блогер Дмитро Давидов.

Читати далі →

Маєте бізнес-ідею?.. І що тепер?

Маєте бізнес-ідею?.. І що тепер?Кожного дня у головах сотень і тисяч людей народжуються чудові бізнес-ідеї, які теоретично могли б приносити багатомільйонні прибутки. Але ці ідеї так ніколи і не втілюються у життя, оскільки люди не знають з чого почати, читаємо у блозі про стартапи The StartUp Blog at PartnerUp.

Читати далі →