ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на статтю 'Секрети менеджменту компанії Dell' (читати статтю)



 <<  |  >>
 Відгук на статтю 'Секрети менеджменту компанії Dell' (читати статтю)
Автор: Alexandr Perepyolov
Дата:   2003-11-18 18:22:34

Стаття на дану тему зацікавила мене і я проглянув ще деякі матеріали стосовно компанії “Делл”. Найцікавішим з того, що привернуло мою увагу була “секретна зброя” М. Делла.

Перш за все це його друг та компаньйон Кевін Роллінз. Почавши роботу в компанії як консультант у 1993 році він за 8 років досяг рівня “другої людини” в компанії. Влада в компанії поділяється за принципом “два-в-одному” (2-in-a-box), принципом, що був розроблений компанією “Інтел”, який є найкращим поєднанням двох напрямків влади, лідерства та керівництва, на будь-якому рівні організації. Тобто М. Делл є лідером найвищого рівня, а К. Роллінз – найвищим менеджером.

Натхнення та самовпевненість К. Роллінза є найкращим доповненням до сконцентрованості та майже механічного здійснення обов’язків М. Делла. Завдяки Роллінзу виник девіз компанії, який стверджує, що “Делл” ще не досяг своєї найвищої точки. Він виник коли у 2002 році К. Роллінз висловив та обґрунтував думку, щодо подвоєння прибутків компанії (до 60 млрд. дол.) протягом лише 5 років. К. Роллінз щиро вірить у “Делл” і бажає працювати тут на будь-якій посаді, аніж обіймати найвищу посаду у пересічній компанії.

Другим аспектом “секретної зброї” Делла є 6 принципів його керування, керування за Деллом. Завдяки їм втілюється стратегія прямих поставок в ПК-бізнесі, що забезпечує низький рівень цін та високий рівень задоволеності клієнтів.

Принцип 1 - Бути прямолінійним
Головне це ставлення, а не просто бізнес-модель. Коли голова щось каже, то каже все як є, і робітники не мають мовчати також. Від них очікується, що вони не будуть сприймати на віру всі слова босів і цим будуть робити їм виклик щодо поліпшення роботи. І ніхто від цього не звільнений. У щорічному ревю Делла "360-градусів" його працівники скаржились на його відлюдькуватість. Тому він обіцяв бути більш відкритим і задіяним в колективну роботу.

Принцип 2 - Полишити своє “Я” поза роботою
Керівництво компанією це "два-в-одному" (two-in-a-box). Два керівника поділяють відповідальність за продукт, регіони збуту або за інші напрямки діяльності компанії. А це змушує їх працювати лише в команді, підігруючи сильним сторонам один одного та попереджуючи прояви слабкості один одного.

Принцип 3 - Жодних вибачень
Делл вірить у відповідальність понад усе. “Тому немає ніяких “я не винен", - попереджає він. Менеджер має визнати свою помилку, швидко оцінити проблему та взяти її під контроль. Делл безжально викриває будь-які недоліки під час виснажуючих щоквартальних оглядів. І виконавці знають, що слід краще вирішити будь-які негаразди до наступної зустрічі.

Принцип 4 - Жодних легко досяжних цілей
Не є достатнім для компанії лише збільшувати прибутки або лише швидко зростати. Керівники мають робити і те, і інше одночасно. Низький прибуток означає надмірні витрати, а надвисокий прибуток може означати, що видатки розвитку є недостатніми. Минулого року сервер-адміністратори, мережеві адміністратори та багато інших були переназначені, навіть незважаючи на непогані результати. "Погані ті хлопці, які не використовували усіх куль в
пістолеті", - каже один з колишніх виконавців.

Принцип 5 - Жодних тривалих святкувань
Делл вважає, що святкування призводять до надмірного самозадоволення. Одного разу він відмовився від ідеї виставити для огляду речі, що ілюструють розвиток компанії та її трофеї, бо "лише музеї дивляться тільки назад". Коли
компанія досягає якогось успіху, то менеджери мають обмежитися коротеньким привітанням по електронній почті чи рукостисканням. Кредо засновника: "Святкуй протягом секунди - і знову рухайся вперед".

Принцип 6 - Зберігай гроші, а не бережи себе
На відміну від конкурентів, Делл може досить легко припинити невдалі нові проекти. Останнім було: незважаючи на річну роботу по проектуванню і поширенню реклами в ЗМІ Майкл Делл "зарізав" план щодо встановлення кіосків
для е-комерції в мережі магазинів "Сірс" (Sears) після того, як 4 було вже встановлено. Замість того, кіоски будуть розміщенні у інших місцях з великим скупченням народу.

Таким чином, успіх компанії “Делл” є наслідком, по-перше, злагодженої роботи двох людей: засновника та партнера; і, по-друге, наслідком втілення у життя 6 принципів керівництва за Деллом.

 Теми Автор  Дата
 Відгук на статтю 'Секрети менеджменту компанії Dell' (читати статтю)  нове
Alexandr Perepyolov 2003-11-18 18:22:34 

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua