ФОРУМИ: Відгуки на статті: Re: Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)



 Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: ЗИНОВИЙ
Дата:   2002-02-13 15:22:04

ПТИЧИЙ ЯЗЫК,СПЛОШНАЯ АБСТРАКЦИЯ,ГОРА БУМАГ,СПЛОШНОЙ ФОРМАЛИЗМ.

 Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: Оксана
Дата:   2002-02-14 14:21:42

Зиновий, а что НЕ птичий язык, НЕ сплошная абстракция, НЕ гора бумаг, НЕ сплошной формализм в работе по оптимизации системы управления (ии ее построению)?
Поделитесь, пожалуйста, своими идеями.

 Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: РИТОРИЧНЕ ПИТАННЯ
Дата:   2002-02-15 17:25:05

БУДЬ ЯКА СИСТЕМА, В ПЕРШУ ЧЕРГУ ПРАЦЮЄ НА СЕБЕ, А ПОТІМ НА ЗОВНІШНЄ ОТОЧЕННЯ. ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗУСИЛЛЯМИ ТАКИХ ЖЕ СПОЖИВАЧІВ,АЛЕ НЕВДОВОЛЕНИХ СВОЄЮ ВИНАГОРОДОЮ ЗА РЕЗУЛЬТАТИ ПРАЦІ.ХІБА НЕЗАДОВОЛЕНІ ПРИНЕСУТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ІНШИМ.?

 Re: Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: Микола
Дата:   2002-02-15 21:04:40

Будь яка система може існувати, якщо вона потрібна зовнішньому оточенню. "Зовнішній" споживач може зробити "снутрішнього" споживача трохи щасливішим тільки в один спосіб - оплатою за задоволення. Досить плакатись, колего - проінвестуйте системно:) своє "Я" в когось іншого, а не чекайте поки вам будуть давати відповідь на ваші "риторичні" запитання.

 Re: Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: Бухарин
Дата:   2002-02-18 14:10:00

Да, господа, цените Клиента в себе, в компании (как часть себя), а не себя в Клиенте :)

 Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: риторичне питання
Дата:   2002-02-18 16:30:12

РИТОРИЧНЕ ПИТАННЯ.
чому в ісо/fdis 9000вирішальними є вимоги та задоволеність споживачів(та інших зацікавлених сторін), а в ДСТУ ІСО 9000-2001 ВИРІШАЛЬНИМИ Є ЗАМОВНИКИ(ТА ІНШІ ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ).ринкова орієнтація-це в першу чергу СПОЖИВАЧ.САМЕ СПОЖИВАЧІ ГОЛОСУЮТЬ ЗА ЖИТТЄЗДАТНІСТЬ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ СВОЇМ ГАМАНЦЕМ.Стосовно товарів повсякденного попиту споживач і покупець, як головна складова розвитку ринку, співпадають. Я не замовник, Я СПОЖИВАЧ.Так само не можливо змінювати термін "продукт" на "продукція".РИНКОВІЙ СИсТЕМІ- РИНКОВИЙ ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ.ТЕХНОКРАТИ-ЦЕ ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ.

 Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: Константин
Дата:   2002-02-20 16:17:19

Уважаемый автор РИТОРИЧНОГО ПИТАННЯ!
А чему Вы собственно удивляетесь?
Должны же те, кто переиздает международные стандарты в Украине (Держстандарт и иже с ними) создавать видимость работы.
Зачем, например, "адаптировать к национальным условиям" стандарт, описывающий требования к системе управления без приложения к конкретным отраслям и продуктам(как ИСО 9000)? Почему нельзя ограничиться квалифицированным аутентичным переводом? Для меня это не понятно до сих пор...

 Re: Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: Андрей
Дата:   2002-02-28 17:40:33

Зиновий, как говорится кто на что учился... или ХОЧЕТ научиться

 Re: Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: Олексий
Дата:   2004-09-23 08:22:08

Шановні, підскажіть будьласка, де можна дістати переклад з англійскої стандарта IDEF0.

Буду завдячний.
Олексій

starikv@privat-online.net

 Re: Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: O'l
Дата:   2004-09-23 17:47:33

см. почту

 Re: Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: Елена
Дата:   2004-11-01 14:18:39

Уважаемый O`l, я тоже хочу см. почту, стандарт IDEFO - на мой взгляд самое то. Где об этом можно почитать?
Заранее благодарю.
Елена

 Re: Відгук на статтю 'Использование IDEF0 для описания и классификации процессов в рамках системы качества МС ИСО серии 9000 версии 2000' (читати статтю)
Автор: O'l
Дата:   2004-11-02 15:53:58

Ок. что то отправлю. но прошу учесть что это не самоучитель по управлению системой, управляющая системами… для чайников. в интете хватает информации на эти темы, я бы сказал ее чересчур много.

Жаль что уважаемый авторы/ модераторы не хотят сослаться на первоисточники или коллег…

Уважаемая Елена, Зачем Вам Это, самое то... ?


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua