ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Эффект бабочки в маркетинге' (читати)



 Відгук на 'Эффект бабочки в маркетинге' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2008-02-05 14:45:21

Трошки не зрозумів основної ідеї (напевно тому що я не маркетолог))). Але очевидним здається висновок по "эффекту бабочки" - дана концепція лежить в основі управління за слабкими сигналами, з яких і починається новий екстремум циклу (або хвиль "довгих і коротких" Кондратьєв:)) Метод застосовується в економіках із високим темпом росту показників у стратегічному менеджменті. На рахунок доцільності застосування в Україні можна посперечатись, оскільки метод є витратомістким (обовязкове створення спеціального відділу та проведення поточного сканування та моніторингу зовнішнього середовища), а результат може бути мінімальним або відсутнім (по-моєму в нас навіть не той рівень конкуренції) Доречі сьогодні вступили в СОТ - ситуація кардинально зміниться (може), правда не знаю що там буде із митом на товари та якої антидемпінгової політики буде дотримуватись держава.


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua