Автор: Ivan
Дата: 2008-02-06 11:20:12
І всетаки я не погоджуюся з думкою, що в умовах сьогодення основною цінністю є компетенції, і що Інформаційне суспільство, до якого ми так прганемо забезпечить нас у майбутньому. Окрім того, я не згоден із відкиданням факту переваги. Для кінцевого споживача важлив залишається задоволення власних потреб у вигляді не лише духовному, але і матеріальному. І як би ви не прикрашали страву із молюсків, якщо вона мені не подобається - то я її їсти не буду. І можете розробляти хоч тисячу маркетингових стратегій, а я більше люблю варену картоплю.
І якщо більш серйозно розмовляти, то ви можете тримати відділ із гуру маркетингової думки і стратегії, але якщо я маю електростанцію і шахту по видобутку вугілля, то я буду більш прибутковим чим ви, томущо ви вугілля змушені будете купити в шахти, яка щзакладає окрім витрат щей прибуток, а в умовах дифіциту енергетичних прибутків, то щей не малий прибуток. І що б там хто говорив, а головному метою будь-якої лдіяльності є отримання прибутку, а не утримання позицій. Ми можемо надіятися на прибуток в майбутньому - але чи всі компанії доживуть до моменту отримання прибутку, адже розроблені стратегії на 10 років в перед... перші 9 років хтось мусить фінансувати життєздатність компанії, чи не так?
|
|