Автор: Володимир
Дата: 2008-02-06 16:49:57
Тим не менше деякі компанії жертвують частиною (0-100%:))) прибутку задля утримання позицій. По-моєму стаття неправильно названа (або неправильний переклад). Стан конкурентних переваг є невизначеним, оскільки або переваги є або їх немає! Можна визначати тільки конкурентний статус компанії (насправді багато методів).
Цитата "Ми можемо надіятися на прибуток в майбутньому - але чи всі компанії доживуть до моменту отримання прибутку, адже розроблені стратегії на 10 років в перед... перші 9 років хтось мусить фінансувати життєздатність компанії, чи не так?" - доживання до піку впровадження (якщо можна так сказати) корпоративної стратегії забезпечують розроблені поточні стратегії із деталізацією завдань.
Здається автор відгуку не має хорошої економічної освіти, а судить із практики шахтаря) Маркетинг є важливою складовою деяких галузей економіки (ринкової!!!) яка забезпечить вищий рівень реалізації порівняно з конкурентоми в яких відділ маркетингу відсутній. З іншого боку неефективне використання бюджету закладеного на маркетинг-мікс і неефективна діяльність маркетолога викличе зниження рентабельності - в цьому я згоден. Хоча на українському ринку маркетинг ше не на такому рівні - люди після того як їх постійно "розводили" (типу подивилась баба Ганя рекламу про зубну пасту, купила, а зуби вилетіли) не дуже довіряють ліберальним методам проштовхування!!!
Звичайно моя думка може бути не зовсім коректною, адже я не маркетолог, а аналітик.
|
|