Автор: Ivan
Дата: 2008-02-19 15:20:43
І всетаки, пане Володимир, ви забули про те, що тут ідеться про стан конкурентної переваги. Якщо б ви, як "аналітик" хоча б раз провели дослідження щодо частки витрат на маркетинг у продукції, я думаю ви б не дуже були задоволені цифрами. В продукті основу витрат складуть адмін витрати та витрати на збут, або як ви тепер це модно називаєте - маркетингові витрати. Маркетингова служба сама себе оцінює. А якщо її оцінити з боку, то результат буде не дуже втішним. Ви кажете, що ми досгли частки ринку!? Цей ринок буде втрачиний в один момент, якщо зявиться замінник. Наприклад синтетичний каучук. І всі маркетингові стратегії лоанули як мильна бульбашка! Такщо, раджу серед вибору конкурентних переваг шукати модливість мати більше матеріальних ресурсів а ніж нематеріальних. Якщо не вірите, то прочитайте кого тепер на роботу треба: виробничників чи економістів "аналітиків" !!!
|
|