ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Мы за ценой не постоим. Методики установления цены' (читати)



 Відгук на 'Мы за ценой не постоим. Методики установления цены' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2008-02-26 10:08:05

На рахунок цитати: "если удвоить усилия в сфере ценообразования и брендинга, едва ли за этим последует двойное увеличение прибыли. Такая простая методика, как повышение цены, однажды окажется действенной, но в другой раз подведет, и никакая логика не поможет объяснить разницу в результатах", то тут логіка в принципі проста і вона лежить в еластичності попиту до ціни! При нееластичному попиті варто збільшувати ціну для надлишкового доходу (правда тільки до того ліміту, коли граничний прибуток=граничним витратам: один із основних законів мікроекономіки - це тільки в середовищах які мають певний рівень конкуренції (додатній) і відповідні коефіцієнти коефіцієнта Герфінделя-Хіршмана та Джині.) В монополії така модель буде недійсна!
Не вказані ще такі методи ціноутворення - метод цільового прибутку, середні витрати+прибуток, встановлення зональних цін,хоча їх є дуже багато. На рахунок останнього пункту статті про збереження та коригування ціни, то це ще один відомий метод - на основі поточної ціни, але за умови врахування темпів росту вартості споживчого кошику (або за рівнем інфляції визначають його: нагадаю, що темп росту споживчого кошику - це теж саме, що індекс цін, хоч і не тотожне поняття, а рівень інфляції=індекс цін звітного періоду/індекс цін базового).
Але загалом стаття цілком прийнятна і зрозуміла, от тільки метод визначення ціни із макро-(мікро-)економічної рівноваги (AS=AD, S=D, перетин кривих попиту і пропозиції), не знаходить свого застосування на практиці. Колись хотілось за допомогою моделі попиту (степенева модель) знайти змінні для певного сегменту ринку (недиференційована однотипна продукція і таке інше), виходячи із даних про ринок (ціна та рівень реалізації) за 6 років, оскільки є 6 змінних! Так от вийшла система рівнянь із 6-ти рівнянь. Самостійно вручну було складно і довго, а попробував підставити в Maple 9.0 - так він не зміг її розвязати:)!!! Отака халепа)


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua