ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Уважение, за которое хочется платить' (читати)



 <<  |  >>
 Відгук на 'Уважение, за которое хочется платить' (читати)
Автор: Смерек Віталій
Дата:   2008-03-14 13:25:44

Стаття сильна. Нібито й не практична, але насправді з неї можна отримати багато практичної користі. Чітко розділені поняття іміджу, бренду та репутації. Памятаю, як років пять тому, я собі добре "ламав голову" перш ніж зрозумів в чому різниця між цими поняттями. А зараз це можна зрозуміти, прочитавши лише кілька перших абзаців статті. Правда на мою думку відмінностей між ними є трохи більше ніж наводить автор, тому було б корисним скласти спеціальну таблицю в заголовку якої (по горизонталі) розміщені самі поняття (імідж, бренд, репутація), а по вертикалі ті параметри по яких поняття відрізняються. Корисним буде також вивчення наведеного автором переліку ризиків та проблем формування іміджу українськими компаніями

 Теми Автор  Дата
 Відгук на 'Уважение, за которое хочется платить' (читати)  нове
Смерек Віталій 2008-03-14 13:25:44 

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua