ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Швидкий розігрів Samsung: як Корея виграла мікрохвильову війну' (читати)



 <<  |  >>
 Відгук на 'Швидкий розігрів Samsung: як Корея виграла мікрохвильову війну' (читати)
Автор: Андрій
Дата:   2010-06-05 13:04:50

"Він знав, що першим пріоритетом компанії є не високі прибутки, а високі обсяги виробництва."
Для чего нужны были "високі обсяги виробництва"? Не для того ли, чтобы поиметь "високі прибутки"?

"...він відповідав про американських солдатів періоду Корейської Війни. Все — їх одяг, обладнання, машини — свідчило про багатство їхньої країни. Яким чином, дивувався Парк, США досягнуло цього. В свій час він знайшов відповідь — виробництво. Америка була багатою тому, що вона виробляла." Надо добавить: "Америка була багатою тому, що вона виробляла ... ДОЛЛАР!" Американцы производят 20% мирового ВВП, а потребляют 40%.

"Парк хотів теж, щоб Корея була країною не рисових полів, а заводів." Откуда в "країні рисових полів" у этих людей были деньги на получение образования в США?

P.S Современные рыночные предприятия - организации по заработку денег. Деньги для них наиважнейший приоритет. Ни про какие человеческие ценности, про служению обществу там речи не идёт.

 Теми Автор  Дата
 Відгук на 'Швидкий розігрів Samsung: як Корея виграла мікрохвильову війну' (читати)  нове
Андрій 2010-06-05 13:04:50 

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua