ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Інновації у сфері послуг: Шість сигма для сервісної організації' (читати)



 <<  |  >>
 Відгук на 'Інновації у сфері послуг: Шість сигма для сервісної організації' (читати)
Автор: Konstantin
Дата:   2005-09-02 17:19:44

Эклектичная смесь из очевидных вещей, бессмысленных сокращений и картинок. С практической точки зрения (равно как и с теоретической) - полезность данного материала стремится к нулю.

Константин,
Сотрудник сервисной компании

 Теми Автор  Дата
 Відгук на 'Інновації у сфері послуг: Шість сигма для сервісної організації' (читати)  нове
Konstantin 2005-09-02 17:19:44 
 Відповісти на це повідомлення
 Ваше Ім'я:
 Ваш E-mail:
 Тема:
    

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC