ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на статтю 'И-маркетинг с прикрасами и без' (читати статтю)



 <<  |  >>
 Відгук на статтю 'И-маркетинг с прикрасами и без' (читати статтю)
Автор: Q60
Дата:   2002-06-20 11:54:46

Не совсем понатна идея разнесении по времени онлайн и оффлайн кампаний. С такам же успехом можно посоветовать чередовать во времени теле-, радио-, и печатную рекламу. Необходимость разнесения по времени должна определяться задачами рекламной кампании, а не необходимостью отслеживать эффективность разных рекламных носителей. Для этого существуют другие методы, например система сбора статистики.

 Теми Автор  Дата
 Відгук на статтю 'И-маркетинг с прикрасами и без' (читати статтю)  нове
Q60 2002-06-20 11:54:46 
 Відповісти на це повідомлення
 Ваше Ім'я:
 Ваш E-mail:
 Тема:
    

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC