Автор: Микола
Дата: 2003-08-13 09:37:09
Маю велику підозру, що так звана "адаптація до наших підприємств" зводить нанівець ключові моменти у застосуванні цього методу, та ще й у 80-х роках. По-перше - оцінка відбувається КЛІЄНТАМИ - внутрішніми та зовнішніми. Поняття внутрішніх клієнтів на наших підприємствах не "розповсюджене". Це як мінімум потребує кардинальних змін як у бізнес-культурі (інший спосіб розподілу відповідальностей, визначення ролей, інші, неієрархічні відносини між колегами тощо), робота із зовнішніми клієнтами для наших "типових" підприємств - теж далека від елементарного рівня розуміння чи то Масачусетського інституту чи в будь-якому іншому середовищі із стабільною ринковою( не перехідною) економікою.
Другий момент - "діловими" якостями мабуть краще займатись практикуючим психоаналітикам, а у цій методиці перевіряються на відповідність тільки ті моменти (цінності, результати, здатність реалізувати ту чи іншу стратегічну ініціативу керівництва) які чітко прив"язані до СТРАТЕГІЇ компанії, чого ще часом треба чекати на більшості наших "підприємств".
Без цих моментів "адаптація" приводить до копіювання форми, а не суті методу. Тобто, очевидно, перехідні варіанти можливі, але чи можна це називати методикою "360 градусів", я не впевнений.
|
|