ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Трое в лодке инноваций, или сила трех «не»' (читати)



 Відгук на 'Трое в лодке инноваций, или сила трех «не»' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2007-05-11 18:39:13

Здається стаття більше відноситься до визначення ролі маркетингу при аналізі попиту та розвитку нового продукту чи зміну кривої життєвого циклу. При високому інноваційному потенціалі компаній немає необхідності здійснювати такий аналіз попиту, а особливо коли галузь є наукомісткою. Але у випадку, коли компанія є торгівельною чи надає послуги (все вроздріб) то інновація там матиме значення, як нова методологія проштовхування товару та таке інше - тобто, знову ж не інноваційний менеджмент, а підвищення ефективності маркетингово-логістичного відділу тощо.


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua