ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Трое в лодке инноваций, или сила трех «не»' (читати)



 Відгук на 'Трое в лодке инноваций, или сила трех «не»' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2007-05-11 18:39:13

Здається стаття більше відноситься до визначення ролі маркетингу при аналізі попиту та розвитку нового продукту чи зміну кривої життєвого циклу. При високому інноваційному потенціалі компаній немає необхідності здійснювати такий аналіз попиту, а особливо коли галузь є наукомісткою. Але у випадку, коли компанія є торгівельною чи надає послуги (все вроздріб) то інновація там матиме значення, як нова методологія проштовхування товару та таке інше - тобто, знову ж не інноваційний менеджмент, а підвищення ефективності маркетингово-логістичного відділу тощо.

 Відповісти на це повідомлення
 Ваше Ім'я:
 Ваш E-mail:
 Тема:
  

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC