ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на кейс 'Nike' (читати кейс)



 Відгук на кейс 'Nike' (читати кейс)
Автор: Володимир
Дата:   2007-05-14 12:51:59

"Рынок спортивного снаряжения хотя и несколько неоднороден, однако отличается громадной емкостью. Его годовой совокупный объем продаж составляет около 40 млрд. долл., что больше емкости как рынка спортивной обуви (20 млрд. долл.), так и рынка спортивной одежды (38 млрд. долл.)." - цитата.

Цікаво яка питома частка тіньового ринку спортивного обладнання і скільки становить вона для країн СНД)))
Доречі зустрічав досить непогані підробки, які нічим!!! не поступаються оригіналам, а ціна значно нижча. Відомі компанії за рахунок гудвілу отримують додатковий (20-40 %) прибуток.

А на рахунок специфічних виробів: "что резиновый ковш — это прототип бейсбольной перчатки, которую компания планирует представить на рынок в начале 1999 года." - то роль маркетингу 4Р в компаніях класу Nike, Adidas, Puma, займає визначну роль від знаходження ніші на ринку та відповідно клієнта до надання післяпродажних послуг. Кажуть, що d% витрат на проектування, просування виробів+ інші маркетингові засоби займає від 10 % собівартості.


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua