ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Стан конкурентної переваги' (читати)



 Відгук на 'Стан конкурентної переваги' (читати)
Автор: Ivan
Дата:   2008-02-06 11:20:12

І всетаки я не погоджуюся з думкою, що в умовах сьогодення основною цінністю є компетенції, і що Інформаційне суспільство, до якого ми так прганемо забезпечить нас у майбутньому. Окрім того, я не згоден із відкиданням факту переваги. Для кінцевого споживача важлив залишається задоволення власних потреб у вигляді не лише духовному, але і матеріальному. І як би ви не прикрашали страву із молюсків, якщо вона мені не подобається - то я її їсти не буду. І можете розробляти хоч тисячу маркетингових стратегій, а я більше люблю варену картоплю.

І якщо більш серйозно розмовляти, то ви можете тримати відділ із гуру маркетингової думки і стратегії, але якщо я маю електростанцію і шахту по видобутку вугілля, то я буду більш прибутковим чим ви, томущо ви вугілля змушені будете купити в шахти, яка щзакладає окрім витрат щей прибуток, а в умовах дифіциту енергетичних прибутків, то щей не малий прибуток. І що б там хто говорив, а головному метою будь-якої лдіяльності є отримання прибутку, а не утримання позицій. Ми можемо надіятися на прибуток в майбутньому - але чи всі компанії доживуть до моменту отримання прибутку, адже розроблені стратегії на 10 років в перед... перші 9 років хтось мусить фінансувати життєздатність компанії, чи не так?

 Re: Відгук на 'Стан конкурентної переваги' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2008-02-06 16:49:57

Тим не менше деякі компанії жертвують частиною (0-100%:))) прибутку задля утримання позицій. По-моєму стаття неправильно названа (або неправильний переклад). Стан конкурентних переваг є невизначеним, оскільки або переваги є або їх немає! Можна визначати тільки конкурентний статус компанії (насправді багато методів).
Цитата "Ми можемо надіятися на прибуток в майбутньому - але чи всі компанії доживуть до моменту отримання прибутку, адже розроблені стратегії на 10 років в перед... перші 9 років хтось мусить фінансувати життєздатність компанії, чи не так?" - доживання до піку впровадження (якщо можна так сказати) корпоративної стратегії забезпечують розроблені поточні стратегії із деталізацією завдань.
Здається автор відгуку не має хорошої економічної освіти, а судить із практики шахтаря) Маркетинг є важливою складовою деяких галузей економіки (ринкової!!!) яка забезпечить вищий рівень реалізації порівняно з конкурентоми в яких відділ маркетингу відсутній. З іншого боку неефективне використання бюджету закладеного на маркетинг-мікс і неефективна діяльність маркетолога викличе зниження рентабельності - в цьому я згоден. Хоча на українському ринку маркетинг ше не на такому рівні - люди після того як їх постійно "розводили" (типу подивилась баба Ганя рекламу про зубну пасту, купила, а зуби вилетіли) не дуже довіряють ліберальним методам проштовхування!!!
Звичайно моя думка може бути не зовсім коректною, адже я не маркетолог, а аналітик.


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua