ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Стан конкурентної переваги' (читати)



 Відгук на 'Стан конкурентної переваги' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2008-02-19 18:20:00

Здається ПСБО не дуже змінились - і досі як аналітик (я не бухгалтер) чітко розмежовую два види витрат. На рахунок другої частини повністю згоден, крім деяких випадків, коли інноваційний потенціал та можливість появи сильного конкурентного продукту в галузі є низьким - у цьому випадку нематеріальні ресурси компанії матимуть (вибачте за ненауковість)велику ціну!
Доречі чи знаєте ви про відомий в економіці Фішера (і прибічників) ефект маховика - коли всі стараються максимізувати матеріальні ресурси, внаслдок чого зростає частка пасивних активів, а це в свою чергу призводить до спаду!!!(чи кризи)! В якісному постіндустріальному суспільстві (якого в світі, ще немає) частка людей зайнятих у виробництві або прикладних галузях є нижчою за 50 %!!!
На рахунок лопання маркетингових стратегій - то всі вони лопають, причому часто. Маркетингова стратегія - це лише стратегія (політика в короткостроковому періоді) проштовхування товару, їй уваги ніколи багато не приділяють. Погано коли корпоративна стратегія спирається на маркетингову!!! Але такого ніколи в наших умовах не допускають.
P.S. На рахунок стану конкурентної переваги - невже на вашу думку таке поняття відображає якусь повноцінну економічну категшорію? В крайньому випадку може означати лише якість (оцінку) конкурентної переваги (яка тому і є перевагою - її в конкурента немає)??? чи все-ж-таки її наявність чи відсутність.
Будь-ласка, наведіть будь-хто відомі вам стани конкурентної переваги)


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua