ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Мы за ценой не постоим. Методики установления цены' (читати)



 Відгук на 'Мы за ценой не постоим. Методики установления цены' (читати)
Автор: Ivan
Дата:   2008-02-27 11:47:59

Щодо самого тексту. Табличка не читабельна.

Щодо диверсифікації ціни на різних регіонах: ціна на різних регіонах повинна встановлюватися з різнецею операційних витрат. Адже якщо в одному регіоні ціна буде нижча то може бутивигідно купити товар в одному регіоні та перевести його у ваш експерементальний район, або навпаки. Як приклад, одна компанія, що виготовляла взуття продавала на ринку Львова свю продукцію з ціною, що у два рази перевищувала експортну ціну в Польщу. Так одні мудрі комерсанти банально імпортувалт цю продукцію з Польщі і продавали її тут дешевше чим їхні товари. Тому, порада, обережно із ціновими експерементами у різних регіонах.

Щодо оподаткування.. В Україні діє правило першої події, яке ще ніхто не відміняв. Тому невадливо, яка із подій відбудеться першою, а гроші в казу доведеться заплатити. В результаті, особливо це стосується тих то працює із післяоплато, товар буде поставлений, а грошові кошти на оподаткування доведеться вилучити із обороту компанії.

Щодо аукціону... То тут все правильно написано, аукціон є допустимий в умовах перевищення попиту над пропозицією!


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua