ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Мы за ценой не постоим. Методики установления цены' (читати)



 Відгук на 'Мы за ценой не постоим. Методики установления цены' (читати)
Автор: Александр
Дата:   2008-03-01 23:02:33

Ivan,чтобы не было коммерсантов,занимающимися тем,что было описано в вашем комментарии выше,существуют таможенные службы!

 Re: Відгук на 'Мы за ценой не постоим. Методики установления цены' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2008-03-04 10:28:13

Олександр, митний контроль не завжди є настільки якісним наскільки хотілось би, оскільки спирається на законодавчі акти, які встановлюють митний збір. Цим самим демпінгові ціни за рахунок видатків на мито зростають до рівня ринкових внутрішніх цін! Але дані акти виходять не завжди вчасно))) або деколи є спеціальні стратегії "відкритих ринків" - для насичення пропозиції та інше.
Але всередині країни різниця в ціні забезпечує кругоборот в дистрибюторській мережі, який буде циклічно збалансовуватись. Тут можливі багато випадки: коли георозміщення регіону не дозволяє встаноывлювати однакову з іншими регіонами ціну: наприклад в регіоні щось не вирощується, не виробляється, немає необхідних ресурсів, кваліфікованих кадрів і т.д. Це називається диференціацією цін за георозміщенням.
В такому випадку ціна буде вища - виникатиме дефіцит товару, внаслідок чого зросте і ціна. З іншого боку продавцям буде вигідно везти товари з регіону, оскільки ціна включатиме нормальний прибуток та витрати на зберігання та транспортування (логісика rules). В теорії такі рухи само збалансовуються (одна із особливостей конкурентного ринку) - багато продавців зрозуміють, що їм вигідно транспортувати та продавати товари, внаслідок чого на ринку регіону з вищою ціною зникне дефіцит за рахунок збільшення пропозиції, причому попит залишиться на однаковому рівні. З часом щоб продати товар доведеться знижувати ціну (або збільшувати збут іншими методами: маркетинг rules)!!!
На практиці такий закон діє але в циклах: після зниження ціни багато продавців зникнуть з ринку, бо не зможуть недоотримувати прибутку (запас міцності та точка беззбитковості rules). Ситуація з дефіцитом може відновитись і все цикл знову почнеться з відправної точки. Або ринок стане зваженим: попит=пропозиція з сильними конкурентами які витримали цінову війну.
Звичайно, в наведених мною прикладах все досить примітивно і неповністю описані всі випадки (диференціація цін за якістю, зовнішнім виглядом товару, за смаками споживачів та рівнями їх доходів - сегментація ринків і таке інше) але в принципі пояснено механізм збалансування внутрішніх та зовнішніх ринків. Дякую за увагу)))


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua