ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Уважение, за которое хочется платить' (читати)



 Відгук на 'Уважение, за которое хочется платить' (читати)
Автор: Смерек Віталій
Дата:   2008-03-14 13:25:44

Стаття сильна. Нібито й не практична, але насправді з неї можна отримати багато практичної користі. Чітко розділені поняття іміджу, бренду та репутації. Памятаю, як років пять тому, я собі добре "ламав голову" перш ніж зрозумів в чому різниця між цими поняттями. А зараз це можна зрозуміти, прочитавши лише кілька перших абзаців статті. Правда на мою думку відмінностей між ними є трохи більше ніж наводить автор, тому було б корисним скласти спеціальну таблицю в заголовку якої (по горизонталі) розміщені самі поняття (імідж, бренд, репутація), а по вертикалі ті параметри по яких поняття відрізняються. Корисним буде також вивчення наведеного автором переліку ризиків та проблем формування іміджу українськими компаніями


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua