ФОРУМИ: Відгуки на актуальні матеріали: Відгук на 'Плохой, хороший, злой или В какие эмоции играют руководители' (читати)



 Відгук на 'Плохой, хороший, злой или В какие эмоции играют руководители' (читати)
Автор: Смерек Віталій
Дата:   2008-06-04 10:03:46

Хочу дещо застерегти всіх читачів. Зараз хтось намагається проштовхнути "емоційний інтелект" і тому появляеться безліч статей де EQ підносять до небес. Незважаючи на те що для багатьох видів діяльності, професій і т.п. EQ має більш важливе значення ніж IQ не слід робити з нього черговий еліксир. І таким чином вводити людей оману, щляхом акцентування уваги лише на окремих інстументах чи технологіях для досягнення успіху. Бо успіх чи то лідера, чи то звичайного працівника визначається, ще багатьма факторами, окремі з яких в залежності від ситуації є навіть важливішими за емоційний інтелект (EQ).


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua