ФОРУМИ: Відгуки на актуальні матеріали: Відгук на 'Як перестати витрачати ваш час на «поганих» клієнтів' (читати)



 Відгук на 'Як перестати витрачати ваш час на «поганих» клієнтів' (читати)
Автор: Смерек В.Я.
Дата:   2008-08-28 18:17:47

Ех, Ален Вейс, Ален Вейс. Стільки премій та стільки написаних книг, а говорити дурниці. Знову ж цей ваш західний консалтинг. У Вас все просто. Має людина гроші є людиною, немає грошей не є нею. Підписує даний клієнт контракт - о це вартий чогось чоловяга, а не купляє товар - чуть не злочинець, якого негайно потрібно позбутись.
Звичайно погані клієнти існують. Але на відміну від правила пана Вейса "Погані потенційні клієнти ніколи не перетворюються у хороших партнерів" ми вважаємо, що досить часто "Погані потенційні клієнти перетворюються у хороших партнерів, а то і спасителів". Крім, того ми ГіперМудреці даємо, ще таке правило: "Погані клієнти існують. Але їх є не більше 1-3 на рік!!!"


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua