ФОРУМИ: Відгуки на актуальні матеріали: Відгук на 'Навіщо консалтинговим компаніям ставати «лідерами ідей»' (читати)



 Відгук на 'Навіщо консалтинговим компаніям ставати «лідерами ідей»' (читати)
Автор: Смерек В.Я. (ГіперМУдрець)
Дата:   2009-03-11 09:45:57

Це хороші критерії. Вони приблизно співпадають з моїми. Правда в мене ці критерії зосереджені в три групи: А саме 100-критеріїв яким повинна відповідати стаття, повідомлення, інтервю і т.п. щоб вважатися хорошою. Дальше йдуть 20 критеріїв (вони відібрані із 100) яким повинна відповідати стаття, повідомлення ... І накінець 7 найважливіших критеріїв відібраних вже із цих 20-ти. Правда після цієї коротенької вашої замітки свої критерії я тепер ще буду називати "Критеріями якісного інтелектуального капіталі" (Ну і вміють же ці західні консультанти-небораки возвишувати все, що стоїть, рухається, бігає, змінюється і т.п.)


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua