ФОРУМИ: Відгуки на актуальні матеріали: Відгук на 'Секрети успіху Тоні Шея, генерального директора Zappos' (читати)



 Відгук на 'Секрети успіху Тоні Шея, генерального директора Zappos' (читати)
Автор: Энвил
Дата:   2010-12-28 14:20:32

Очень искренние подходы:
• Основне завдання операторів — дійсно допомогти клієнтові вирішити його проблему та встановити емоційний зв'язок з ним.
• Ми беремо частину нашого рекламного бюджету і замість того, щоб купувати статті в журналах чи ролики на телебаченні, витрачаємо його на створення виняткового споживчого досвіду.

 Відповісти на це повідомлення
 Ваше Ім'я:
 Ваш E-mail:
 Тема:
  

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC