МЕТОДОЛОГІЯ: Маркетинг та продаж

Статті (245)
Кейси / Краща практика (40)
Методичні посібники (13)
Фрагменти книжок (102)
Книги (422)
Семінари / Події (0)
Ресурси (27)

Книги

1. Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
2023 Аманда Коулман
Оригінал (англ.): "Crisis Communication Strategies: How to Prepare in Advance, Respond Effectively and Recover in Full" by Amanda Coleman Чи можна підготуватися до кризи? Як захистити репутацію компанії? Чи можна відновитися після подій, які загрожують самому існуванню бізнесу? Видатна британська консультантка Аманда Коулман дає чіткі й переконливі відповіді на ці та чимало інших запитань, що зазвичай хвилюють вдумливих керівників і піарників. Ця актуальна книжка є втіленням більш ніж двад...

2. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
2023 Йона Бергер
Оригінал (англ.): "Contagious: Why Things Catch On" by Jonah Berger Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивов...

3. Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі
2023 Кей Райт
Оригінал (англ.): "Follow the Feeling: Brand Building in a Noisy World" by Kai D. Wright Сильна емоція, яка спонукатиме клієнта купити продукт, — кожен підприємець мріє запалити таку, але не кожному це вдається. Проаналізувавши показники 1500 компаній, Кей Райт окреслив п’ять ключових складових бренду-взірця, улюбленця мільйонів. Книжка допоможе побудувати комунікацію, яка стане віральною, резонуватиме із суспільною думкою та створить правильний настрій. До вашого бренду захочеться поверта...

4. Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike
2023 Ґреґ Гоффман
Оригінал (англ.): "Emotion By Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike" by Greg Hoffman ➥ Уроки емоційного брендингу від Ґреґа Гоффмана — колишнього маркетингового директора Nike Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних спожив...

5. Комунікаційна стратегія в бізнесі. Як досягти максимуму в спілкуванні з аудиторією
2023 Вікторія Берещак
Будь-який бізнес матиме успіх лише тоді, коли завоює лояльність широкої аудиторії. Без грошей і хитрощів — за допомогою правди й ефективної системи комунікацій. Перед вами книжка, яка допоможе це зробити. Авторка докладно інформує, як самотужки розробити комунікаційну стратегію та втілити її в життя незалежно від ніші й наявності чи відсутності бюджету на просування. Ціла низка корисних і зрозумілих схем, таблиць, інформативних практичних порад та професійних секретів, якими щедро ділиться ав...

6. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу
2023 Метт Джонсон, Прінс Гуман
Оригінал (англ.): "Blindsight: The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains" by Matt Johnson, Prince Ghuman Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатні...

7. Нейрокопірайтинг 2.0. 150+ засобів впливу за допомогою тексту
2023 Денис Каплунов
Книжка Дениса Каплунова є посібником для тих, хто опановує мистецтво писати рекламні тексти. Це, за словами автора, «чарівна валізка» копірайтера: зібрання чітких (але не догматичних) правил, повчальних (і дотепних) нотаток, показових (і яскравих) епізодів від успішного автора-практика. А ще книжка спрямована на розвиток вашого чуття в застосуванні прийомів копірайтингу з огляду на психологію клієнта. Таке чуття завдяки читанню цієї книжки ви обов’язково розвинете, або, як говорить сам автор, — ...

8. Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення
2023 Раджа Раджаманнар
Оригінал (англ.): "Quantum Marketing: Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow's Consumers" by Raja Rajamannar Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову. У цій книжці ви дізнаєтесь: Чому квантовий маркетинг — це не еволюція, а революція і як бути в її авангарді. Які маркетингові стр...

9. Як створити крутий рекламний текст. Принципи видатного американського копірайтера
2022 Джозеф Шуґерман
Оригінал (англ.): "The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of Americas Top Copywriters" by Joseph Sugarman Джозеф Шуґерман — один із найкращих американських копірайтерів. Його ім’я стоїть поруч з іменами Девіда Оґілві, Джона Кейплса й Лео Барнетта. У книжці — унікальний досвід і підхід до копірайтингу Шуґермана. Завдяки конкретним прикладам ви засвоїте методики створення текстів, що продають, детально проаналі...

10. Створи StoryBrand. Розкажи історію бренду, і тебе почують
2022 Дональд Міллер
Оригінал (англ.): "Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen" by Donald Miller Дональд Міллер розробив дієвий спосіб просування бренду через використання сторітелінгу та власної унікальної методики під назвою сторібренд (StoryBrand). Цей революційний метод допомагає опанувати принципи спілкування з клієнтами, завдяки яким ви зможете переконати будь-кого в перевагах саме вашого продукту, ідеї чи послуги. Ідеться про цілий спектр кроків до розбудови історії бренду: як...

11. Наука сторітелінгу. Чому історії впливають на нас і як ними впливати на інших
2022 Вілл Сторр
Оригінал (англ.): "The Science of Storytelling: Why Stories Make Us Human and How to Tell Them Better" by Will Storr Такої книжки про сторітелінг ви ще не читали. Вона не про те, як написати вірусний текст. І не про те, як брати читача за живе. Вона переплітає світову й особисту історії, письменницькі інструменти та сучасні дані про роботу мозку. Вона вчить бачити історії в судових залах, на дитячих майданчиках, у сценаріях фільмів і сновидіннях. У кожній людині та ситуації, адже і...

12. Королі соціальних мереж
2022 Денис Каплунов
Ця книжка стане відкриттям і чудовим наставником для кожного фахівця, який працює на себе, заробляє кошти своїми вміннями й талантами та бажає стати на ринку знаним. Ви опануєте нову суперздатність під назвою SOCIAL SELLING. Упізнаєте, як залучати клієнтів, заробляти гроші та просувати особистий бренд за допомогою соцмереж. Без коштів на рекламу, виключно завдяки своїй експертності. На сторінках книги автор виступає як дбайливий наставник — візьме вас за руку та проведе через усі сфери особи...

13. Продавай більше і швидше. Стратегія крутого стартапу
2022 Амос Шварцфарб
Оригінал (англ.): "Sell More Faster: The Ultimate Sales Playbook for Startups" by Amos Schwartzfarb Стартапери часто не знають, де шукати клієнтів, як завоювати ринок, збільшити фінансування, наймати людей, які вміють продавати. А про те, щоб отримати венчурне фінансування та знайти інвесторів, узагалі не йдеться. Амос Шварцфарб стане вашим ментором на весь час подорожі світом продажу. Упорядкований підхід до виявлення вашого клієнта гарантовано! Так само, як практичні поради, апробовані н...

14. Продано! Перемови, укладання угод і отримання «так»
2022 Джеб Блаунт
Оригінал (англ.): "INKED: The Ultimate Guide to Powerful Closing and Sales Negotiation Tactics that Unlock YES and Seal the Deal" by Jeb Blount Хочете укладати більше угод і отримувати вищі комісійні? Маєте амбітні плани прокласти собі шлях до президентства в компанії, де працюєте? Якщо відповідь ствердна, то ця книжка саме для вас. Щойно ви зрозумієте, що перемови — повноцінна частина продажу і їх не слід розглядати окремо, як майстерний контроль над комерційним процесом буде майже встано...

15. Ниндзя продаж. Тайное искусство больших побед
2021 Ларри Кендалл
Оригинал (англ.): "Ninja Selling: Subtle Skills. Big Results" by Larry Kendall Это необычный подход к продажам, без давления на клиента и манипуляций. Главное здесь — показать клиенту исключительную ценность продукта. Таким образом продажи перестанут быть для вас источником постоянного стресса и начнут приносить больше дохода. Победитель 2018 Axiom Business Book Award. Бестселлер Amazon в категории «Продажи». Концепцию продавца-ниндзя, скромного и сосредоточенного на р...

16. Интегрированные маркетинговые коммуникации
2021 Христо Кафтанджиев
Оригинал (англ.): "Integrated Marketing Communications" by Christo Kaftandjiev Маркетинговые коммуникации способны генерировать миллиарды прибыли — но только если они интегрированы качественно. Не вдаваясь в лишние теории, автор увлекательно, в легкой и доступной форме, на примере компаний, заслуживших мировую репутацию гигантов маркетинга, объясняет основные принципы эффективности рекламных кампаний. Их игнорирование рано или поздно приведет к плачевным результатам — компанию либ...

17. Клиентоцентричность. Отношения с потребителями в цифровую эпоху
2021 Питер Фейдер, Сара Томс
Оригинал (англ.): "The Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value" by Peter Fader, Sarah E. Toms Подробное руководство по реализации стратегии клиентоцентричности. Всесторонний анализ основных элементов, конкретные тактики, реальные кейсы. Клиентоориентированные компании уделяют внимание качеству обслуживания, оперативно решают проблемы клиентов, предлагают гибкую систему скидок. Однако у каждого клиента свои уникальные особенности...

18. Дизайн впечатлений. Инструменты и шаблоны создания у клиента положительных эмоций от взаимодействия с компанией и продуктом
2021 Роберт Россман, Мэтью Дюрден
Оригинал (англ.): "Designing Experiences" by J. Robert Rossman, Mathew D. Duerden Впечатление как самостоятельный вид экономического предложения. Дизайн впечатлений в разработке продукта и корпоративной стратегии. Проектирование правильных впечатлений у потребителя. Термин «впечатление» уже взяли на вооружение самые разные компании: Adobe призывает потребителя «сделать впечатления своим бизнесом», а авиакомпания Delta расхваливает «уникальные впечатления от полета с Delta». Впе...

19. Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу
2021 Сергій Біденко, Ірина Золотаревич
Добре ім’я компанії та її власника допомагає отримувати більший дохід, а погана слава — веде до фінансових збитків. Керівники багатьох українських компаній на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну. Ця книжка допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань. Сергій Біденко та Ірина Золотаревич, автори цієї книжки, діляться пр...

20. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер
2021 Філіп Котлер
Оригінал (англ.): "Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know" by Philip Kotler Про маркетинг, а саме про 80 ключових понять чи концепцій ефективного маркетингу, їх зміст і значення для сучасного бізнесу. Автор зібрав і переосмислив основні принципи і найкращі методи ефективного та інноваційного маркетингу. Чому варто прочитати книгу Книга написана легендарним гуру маркетингу і стала настільною для мільйонів фахівців у всьому світі. Вона дає найкраще уявленн...



  BСІ КНИГИ


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua