МЕТОДОЛОГІЯ: Маркетинг та продаж

Статті (232)
Кейси / Краща практика (37)
Методичні посібники (9)
Фрагменти книжок (90)
Книги (344)
Семінари / Події (1)
Ресурси (27)

Книги

1. Техніка продажу SPIN. Як не прогавити клієнта
2019 Ніл Рекгем
Оригінал (англ.): "SPIN-Selling" by Neil Rackham Традиційні теорії про те, як продавати, можуть добре працювати у малих продажах, але перестають бути ефективними щойно масштаби зростають. Зрозумівши, із яким типом продажів має справу ваш бізнес, ви зможете продавати більше. Автор цієї книжки разом із командою протягом дванадцяти років досліджував роботу 10 тисяч торгових представників, проаналізував понад 35 тисяч комерційних контактів і напрацювали цю методику. Чому ця книжка Методи...

2. Как писать коммерческие предложения и продавать что угодно кому угодно
2019 Денис Каплунов
Книга научит писать коммерческие предложения просто и гениально. С их помощью вы будете продавать товары или услуги быстро и по максимальной цене. Издание буквально напичкано реальными кейсами, что помогает легко понять излагаемый материал. Прочитав книгу, вы научитесь: составлять мощное коммерческое предложение; продавать много и по высокой цене; заинтересовывать новых клиентов с первого письма; делать больше повторных продаж. Об авторе: Денис Каплунов — один из...

3. Сториномика. Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
2019 Роберт Макки
Оригинал (англ.): "Storynomics: Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World" by Robert Mckee, Tom Gerace Написанная легендарным гуру сторителлинга Робертом Макки в соавторстве с генеральным директором компании Skyword Томом Джерасом на основе всемирно известного семинара, эта книга объясняет, как применять сторителлинг в бизнесе для достижения делового и экономического успеха. Среди учеников Роберта Макки десятки сценаристов — обладателей престижных премий «Оскар» и «Эмми». В о...

4. Ідеальна машина продажiв. 12 перевірених стратегій ефективності бізнесу
2019 Чет Голмс
Оригінал (англ.): "The Ultimate Sales Machine: Turbocharge Your Business with Relentless Focus on 12 Key Strategies" by Chet Holmes «Ідеальна машина продажів» — результат багаторічного досвіду маркетингової діяльності Чета Голмса. Пропоновані дванадцять кроків — це дванадцять інгредієнтів ідеальної страви, універсальні стратегії, перевірені сотні разів на сотнях клієнтів. Автор упевнений, що запорука успіху — неухильне дотримання правил, дисципліна і цілеспрямованість. Ця...

5. Ритейл-маркетинг. Практики и исследования
2018 Йенс Нордфальт
Оригинал (англ.): "In-Store Marketing: On Sector Knowledge and Research in Retailing" by Jens Nordfalt Обычно покупателю знакомо лишь менее одного процента от всего многообразия представленных в магазине товаров и торговых марок. Но при помощи простых визуальных приемов можно привлечь внимание потребителя к тем или иным товарам и повлиять на то, как они будут им восприниматься. Однако, оказывая на покупателей такого рода воздействие, ритейлер должен действовать с большой осторожностью, хорошо...

6. Методи опитування
2018 Володимир Паніотто, Наталія Харченко
Книга присвячена методам опитування в соціологічних, демографічних, маркетингових та будь-яких інших дослідженнях, де вони застосовуються. Підручник орієнтований на навчання практичного використання сучасних комп’ютеризованих методів опитування — інтерв’ю «обличчя до обличчя» за допомогою ноутбуків, кишенькових комп’ютерів та планшетів (CAPI), телефонних опитувань за допомогою комп’ютерів (CATI), різних видів інтернет-опитувань. Книга призначена для студентів-соціологів, соціологів-п...

7. Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри
2018 Раян Голідей
Оригінал (англ.): "Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising" by Ryan Holiday Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами. Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління — за ґроуз-хакінгом. Саме так свого часу ...

8. Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
2018 Ігор Манн
Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна. Цей практичний посібник містить неодноразово переві...

9. Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг
2018 Гаррі Беквіт
Оригінал (англ.): "Selling the Invisible: A Field Guide to Modern Marketing" by Harry Beckwith Перебуває у ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek У світі продано 600 000 примірників Перекладено 17 мовами Ця книжка — результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник — збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal E...

10. Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
2018 Брюс Теркел
Оригінал (англ.): "All about Them: Grow Your Business by Focusing on Others" by Bruce Turkel «Усе про них» — це нова й дієва концепція успішного брендингу. Креативний маркетер, спікер і автор Брюс Теркел розповідає, як розвивати свій бізнес, зосереджуючись на істинних потребах клієнтів. Він наголошує: аби створити потужний бренд, потрібно відкинути стратегію, орієнтовану на компанію, зосередившись натомість на клієнтові. І заразом пам’ятати, що насправді люди купують не лише ваш продукт...

11. Головна маркетингова книга
2018 Олексій Філановський
Книга Олексія Філановського — не підручник з маркетингу і не посібник для вузьких фахівців в окремих галузях маркетингової діяльності. А слово «Головна» у її назві вказує передусім на те, що вона містить відповіді на найфундаментальніші питання, пов’язані з маркетингом, — живим, мінливим і рухомим, наче ртуть. Важливо — мова тут іде про наші українські реалії, наші ринки, наших споживачів і наші культурні парадигми. Книга буде цікавою й корисною підприємцям і державним служб...

12. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
2018 Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван
Оригінал (англ.): "Marketing 4.0: Moving From Traditional to Digital" by Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan Кожні кілька років постає яка-небудь "нова" течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркетологи знають, що змінилися не просто правила гри — змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду — а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. "Маркетинг 4.0" містить ґрунтовні та деталь...

13. Актуальный интернет-маркетинг. Как привлекать клиентов и повышать продажи через интернет
2018 Антон Воронюк, Александр Полищук
В этой книге выделены самые главные инструменты интернет-маркетинга, которые действительно важны для продвижения вашего бизнеса. Для всех, кто слышал про конверсию, Google Analytics, метатеги, SEO и т.д., но не знает как этими инструментами пользоваться, чтобы получать прибыль, Антон Воронюк и Александр Полищук описали и объяснили самые важные методы работы в интернет-маркетинге. Получился экспресс-курс для молодых интернет-маркетологов с самыми эффективными маркетинговыми приемами. «Актуальн...

14. Метод волка с Уолл-стрит. Откровения лучшего продавца в мире
2018 Джордан Белфорт
Оригинал (англ.): "Way of the Wolf: Master the Art of Persuasion and Build Massive Wealth" by Jordan Belfort Лучший продавец в мире Джордан Белфорт раскрывает свою стратегию и дает пошаговую инструкцию по освоению той самой системы, которая позволила заработать состояние ему самому и его клиентам. Белфорт научит вас, как стать классным продавцом, переговорщиком, мастером по заключению сделок, предпринимателем и оратором. Его система продаж настолько проста и эффективна, что буквально в теч...

15. SALES! Как продать себя и свои идеи. Продажи для непродавцов
2018 Роберт Эштон
Оригинал (англ.): "Sales for Non-Salespeople: How to sell yourself and your ideas, and succeed at work" by Robert Ashton Продажи — основа успеха в работе и личной жизни, поэтому крайне важно освоить принципы, лежащие в основе любой сделки. Все продажи — будь то реализация товаров, услуг, продвижение своей точки зрения — основаны на взаимодействии между людьми, а потому необходимо знать, как влиять на процесс принятия решений окружающими, уметь эффективно общаться и мастерски...

16. Как добиться встречи с кем угодно. Скрытая сила контактного маркетинга
2018 Стю Хейнеке
Оригинал (англ.): "How to Get a Meeting with Anyone: The Untapped Selling Power of Contact Marketing" by Stu Heinecke Вы знаете, как продавать, — это ваша работа в конце концов, — но как добиться, чтобы высшие руководители и важные персоны перезванивали вам? Непростая задача. Иллюстратор The Wall Street Journal Стю Хейнеке обнаружил, что способен преодолеть все традиционные преграды и добраться до неуловимых управленцев с помощью нестандартных решений и персонализированного под...

17. Нейрокопірайтинг. 100+ засобів впливу за допомоги тексту
2018 Денис Каплунов
У книзі «Нейрокопірайтинг» об’єднано понад 100 прийомів впливу на свідомість читача за допомогою різних словесних хитрощів. Ви зможете збагатити ними свої тексти, до вас приплине хвиля натхнення, і я більш ніж певен, — ви зможете за їхньою допомогою прийти до самостійних ідей і власних секретів. Про автора: Денис Каплунов — один із найяскравіших і найпопулярніших копірайтерів пострадянського простору, що спеціалізується на текстах, що продають. Засновник та ідейний натхненник...

18. Пурпурова корова! Як створити незабутній продукт
2018 Сет Ґодін
Оригінал (англ.): "Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable" by Seth Godin Уявіть, що ви мандруєте автомобілем. За вікном ідилічний заміський пейзаж. На мальовничих пасовищах скубають траву сотні корів. Вам цікаво, але вже хвилин за двадцять ви перестаєте звертати на них увагу. Хай би якими були корови — симпатичними, ідеальними, із чудовим норовом, при гарному освітленні, — вам стає нудно. Ось на що ви звернете увагу — так це на пурпурову корову серед них, і ...

19. Текст-пекс-шмекс. Магія переконливих текстів
2018 Вільям Зінсер
Оригінал (англ.): "On Writing Well: The Classic Guide to Writing Nonfiction" by William Zinsser Створення яскравого тексту — магія. Принаймні так це виглядає для читача. Та за лаштунками цього процесу — чітке розуміння формул та інструментів, які допомагають створити вдалий текст. Знаючи ці універсальні принципи, ви зможете створити будь-який текст: від поста у фейсбуці до власної статті. Як боротися із словесним мотлохом? Як випрацювати власний стиль? Як уникнути найтиповіших пом...

20. Самое главное о продажах
2018 Джеффри Гитомер
Оригинал (англ.): "The Very Little but Very Powerful Book on Closing: Ask the Right Questions, Transfer the Value, Create the Urgency, and Win the Sale" by Jeffrey Gitomer Маленькая, но очень полезная книга о самом главном в продажах. Джеффри Гитомер — автор бестселлеров и всемирно известный эксперт по продажам — опирается на многолетний опыт и делится проверенными методиками. Это несложное руководство поможет вам эффективно выстраивать продажи и налаживать взаимовыгодные партнерс...



  BСІ КНИГИ


Маркетинговые исследования, обзор и анализ рынка   bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic