НОВИНИ від 20.06.2002


3 липня 2002 року у м. Києві відбудеться професійний семінар "Маркетингові дослідження на ринку товарів харчової промисловості: як отримати правдиву інформацію про свого споживача?". Организатор семінару - компанія "Фінансовий Аналітик – Сервіс" за підтримки компанії SC DOM Marketing Group.

Ціль Семінару: аналіз досвіду проведення маркетингових досліджень підприємствами харчової промисловості. Участники Семінару отримають знання та практичні навички, необхідні для постановки задач, планування маркетингових досліджень, вивчення ринку і споживачів, а також знання як застосовуються результати досліджень для розробки маркетингової політики підприємств.

Семінар розраховано на керівників і спеціалістів відділів маркетингу, реклами і продажу підприємств харчової промисловості (кондитерська, консервна, молочна, м’ясна, пивоварна, лікеро-горілчана галузі).

Серед ключових доповідачів семінару - спеціалісти компанії SC DOM Marketing Group, яка професійно займається маркетинговими дослідженнями для підприємств, що виробляють товари масового вжитку. Висвітлити практичні питання вивчення ринку і потреб розробки стратегії просування продуктів, запрошені представники підприємств-виробників продуктів харчування. Відкриє семінар і ознайоме участників із стандартами якості маркетингових досліджень Ірина Лилик, генеральний директор Української Асоціації Маркетингу.

Програма семінару:

  • Ринок товарів харчової промисловості
    • Особливості маркетингової комунікації та розробка маркетингової політики на ринку товарів харчової промисловості.
    • Стандарти якості маркетингових досліджень.
    Доповідач: Ірина Лилик, Генеральний директор Української Асоціації Маркетингу
  • Маркетингова інформація
    • Оцінка потреби підприємства в маркетинговій інформації.
    • Визначення об’ємів та змісту необхідної інформації про споживача, його потреби і очікування в залежності від короткострокових та довгострокових цілей підприємства.
    • Розробка методик збирання й обробки інформації про споживача. Кількісні та якісні методи дослідження.
    • Часові проміжки, через які необхідно проводити виміри зміни потреб та очікувань споживача і його задоволеність продукцією компанії.
    Доповідачі: Віталій Очеретяний, директор, SC DOM Marketing Group
    Глеб Проненко, account director, SC DOM Marketing Group
  • Вивчення споживачів
    • Вивчення потреб та очікувань споживачів щодо нової або існуючої продукції.
    • Оцінка задоволеності споживачів продукцією, що вже існує на ринку.
    • Сегментування споживачів. Реалії українського суспільства.
    Доповідачі: Віталій Очеретяний, директор, SC DOM Marketing Group
  • Вивчення ринку
    • Формування портфелю продуктів підприємства.
    • Розробка нових продуктів та модернізація існуючих.
    • Розробка маркетингової стратегії просування компанії та продукту на ринку.
    • Розробка торгової марки для продукту на основі проведеного маркетингового дослідження.
    • Використання результатів досліджень при позиціонуванні продукту, компанії, прогнозуванні положення на ринку.
    Доповідачі: Дмитро Кутович, marketing director, РА IMS
    Наталія Нікітіна, заступник директора з маркетингу та збуту, компанія Теба (ТМ SALUTE)
    ТМ Щедрий Дар (прізвище доповідача буде повідомлено пізніше)
    ТМ Галактон (прізвище доповідача буде повідомлено пізніше)
Ознайомитись з більш детальною інформацією та зареєструватися on-line Ви можете на сайті www.fas.com.ua.

Будемо раді вітати Вас серед участників Семінару!

З питань участі прохання звертатися:

    "Ф.А. - Сервіс"
    Тел: (044) 451-78-82/83, 246-54-75/76.
    Факс: (044) 235-82-76; 246-67-32.
    E-mail: data@usfa.kiev.ua
    Юрій Денчук







  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua