НОВИНИ від 17.04.2003


Вийшла у свiт росiйською мовою нова книга Фiлiпа Котлера "Маркетинг от А до Я". Рiзниця у часi мiж презентацiєю книги в Росiї i презентацiєю на батькiвщинi автора — мiнiмальна i обумовлена лише необхiднiстю професiйного перекладу книги на росiйську мову (один мiсяць).

В "Маркетинге от А до Я" знайшов вiдображення пiдсумок всiєю сорокарiчної кар'єри великого майстра. Автор переглядає основнi постулати науки про ринок i пропонує 80 концепцiй ефективного iнновацiйного маркетингу, важливих для успiху пiдприємства в сучасних умовах. Видання дає повне уявлення про погляди найавторитетнiшого професiонала в маркетингу. Його мета — ознайомити читача з свiжими поглядами, iдеями i перспективами в форматi лаконiчної, систематизованої збiрки, пошук необхiдної iнформацiї по якому максимально оптимiзовано.

Замовити на ОЗОН.ru >>



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC