НОВИНИ від 29.07.2004


Інтернет відбирає рекламні бюджети в газет і журналів

За даними маркетингової фірми JupiterResearch, обсяги світових продажів онлайн-реклами зростуть більш ніж вдвічі протягом найближчих п'яти років. У 2003 році продажі перевищили $6.6 млрд., у 2004 році — $8 млрд., у 2009 році вони досягнуть $16.1 млрд. Ріст продажів буде викликаний низкою факторів: збільшенням кількості інтернет-користувачів, ростом популярності інтернет-сервісів, а також створенням нових, більш вдосконалених і точних, інструментів реклами у Всесвітній Мережі. У 2008 році ринок інтернет-реклами вперше перевищить ринок реклами в друкованих виданнях — газетах, журналах тощо.

Джерело — Washington ProFile.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic