НОВИНИ від 30.03.2005


Top 15 CRM Enterprise and Small & Medium Business Solutions

ISM Inc повідомила про CRM-тенденції на 2005 рік і оголосила переможців Top 15 CRM Enterprise and Small & Medium Business Solutions (рішення для підприємств великого і малого & середнього бізнесу).

Тестування проводилося в Лабораторії Програмного Забезпечення ISM Inc у штаб-квартирі Bethesda, штат Меріленд. Кожен пакет тестувався згідно 211 критеріям, включаючи 109 бізнес-функцій, 49 технічних особливостей, 36 можливостей сумісності і 17 особливостей підтримки користувачів.

"Потрібно похвалити переможців: щоб удостоїтися честі стати переможцем Top 15 CRM, необхідно пройти напружений і всебічний процес відбору ISM Inc",— сказав Бартон Голденберг, президент ISM Inc. Переможці "Top 15 CRM", що стали стандартом для CRM-рішень, значно виросли з тих пір, як ISM Inc почав нагороджувати — з 1990 р."

Тепер переможці за абеткою.

Зверніть увагу: Переможцями в обох категоріях — "рішення для малого і середнього бізнесу" і "рішення для великого бізнесу" — стали програмні рішення від Clear Technologies, Inc, OnContact Software Corporation і Siebel Systems, Inc.

Переможці ISM Top 15 CRM у категорії Enterprise ("рішення для великого бізнесу):

  • Amdocs ClarifyCRM v. 12 — Amdocs Limited
  • C2 CRM v. 7.07 — Clear Technologies, Inc.
  • Epiphany E6 v. 6.5 — Epiphany, Inc.
  • Firstwave CRM 2004 — Firstwave Technologies, Inc.
  • CMS v. 8.0 — OnContact Software Corporation
  • Onyx Enterprise CRM 5.0 — Onyx Software
  • ExSellence 4.8 — Optima Technologies, Inc.
  • PeopleSoft CRM 8.9 — Oracle/PeopleSoft, Inc.
  • Pivotal CRM Suite 5.1 — Pivotal Corporation
  • mySAP CRM 4.0 — SAP AG
  • Saratoga iAvenue v. 6.4 — Saratoga Systems, Inc.
  • Siebel 7.7 — Siebel Systems, Inc.
  • growBusiness Solutions v. 2.5 — Software Innovation
  • SSA CRM — SSA Global
  • Tibco Process RM v. 9.0 — Tibco

Переможці ISM Top 15 CRM у категорії SMB(+) (рішення для малого і середнього бізнесу):

  • ACCPAC CRM v. 5.7 — ACCPAC International
  • Ardexus MODE v. 4.5 — Ardexus, Inc.
  • Powertrak v. 6.3 — Axonom, Inc.
  • SalesLogix v. 6.2 — Best Software
  • C2 CRM v. 7.07 — Clear Technologies, Inc.
  • Goldmine v. 6.7 & HEAT v. 8.0 — FrontRange Solutions, Inc.
  • iETSolutions Enterprise v. 9.5 — iETSolutions
  • Salesplace 2005.3 — Interchange Solutions
  • Maximizer Enterprise 8.0 — Maximizer Software, Inc.
  • NetCRM v. 10 & NetSuite v. 10 — NetSuite, Inc.
  • CMS 8.0 — OnContact Software Corporation
  • Relavis v. 6.5 — Relavis Corporation
  • Salesforce.com — Salesforce.com
  • Salespage v. 4.6 — Salespage
  • Siebel CRM OnDemand v. 6.0 — Siebel Systems, Inc.
  • StayinFront Visual Elk v. 9.1 — StayinFront, Inc.
  • X-Pack for marketing.manager 6 — update Software AG

(+): У цій категорії зустрічаються дві компанії з продуктами, що перемогли в категорії "рішення для великого бізнесу", разом — 17 переможців.

ПРО ISM Inc

    Заснований у 1985, ISM Inc пропонує стратегічні послуги в якості радника організаціям, які планують і здійснюють Управління Взаєминами з Клієнтом (Customer Relationship Management). ISM Inc щорічно видає довідник "The Guide to CRM Automation" і "Top 15 CRM". Бартон Голденберг — засновник і президент ISM Inc, автор "CRM Automation" (видана Prentice Hall) і кореспондент-оглядач безлічі видань, включаючи CRM Magazine.

OnContact Software Corporation в Україні офіційно представляє компанія "Інлан".

Оригінальний текст — "ISM — CRM Strategic Advisors".

За інформацією прес-служби компанії "Інлан".



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC