НОВИНИ від 27.04.2005


Названо найвідоміші бренди в інтернеті

Інтернет-аукціон eBay — найпопулярніша торгівельна марка в інтернеті. Такі дані наводить британська моніторингова компанія Envisional, яка проаналізувала ставлення користувачів до 100 компаній, які котируються на Лондонській фондовій біржі.

eBay набрала найбільше очків у так званому індексі DEX, який фіксує позитивну налаштованість користувачів Всесвітньої мережи до того або іншого бренду.

Останнє місце за цим показником зайняв МсDоnаld’s.

Дослідження дало такі результати:

Найпопулярніший бренд Найнепопулярніший бренд Найпомітніший бренд
  1. eBay
  2. HP
  3. Dell
  4. Mini
  5. UPS
  1. McDonald’s
  2. Coca-Cola
  3. Wal-Mart
  4. Nestle
  5. Unilever
  1. Microsoft
  2. Google
  3. Yahoo
  4. Sony
  5. HP

Найбільш помітним ім’ям, як з’ясувалося, володіє Microsoft, проте популярність у цьому випадку виявилася не надто приємною: гігант програмного забезпечення зайняв шосте місце в списку сайтів, до яких користувачі ставляться з найменшою симпатією.

"Інтернет швидко наздоганяє телебачення в тому, наскільки потужно він впливає на поведінку споживачів, і великі фірми вже не можуть собі дозволити дивитися крізь пальці на те, як сприймає публіка їхні торгівельні марки, — каже голова Envisional Бен Коппін. — Водночас власникам брендів дуже нелегко одержати корисну інформацію про те, як сприймається компанія в Мережі — особливо порівняно з конкурентами".

Що таке DEX

Індекс DEX засновано на кількох веб-сторінках, сайтах новин і мережевих "дошках оголошень", на яких представлено той або інший бренд. Крім того, експерти аналізують, наскільки усвідомлено торгівельна марка пов’язується з ім’ям компанії, яка володіє нею.

Потім вираховується популярність кожної компанії; для цього вимірюється "настрій". Тобто кожен бренд оцінюється відповідно до позитивних і негативних відгуків інтернет-користувачів.

У 2003-му році, під час аналогічного дослідження, проведеного веб-журналом Brandchannel.com, найпопулярнішою торгівельною маркою було визнано Google.

Цього разу в індексі популярності Envisional він став другим, проте за критерієм позитивного ставлення користувачів не ввійшов ані до першої, ані до останньої двадцятки.

За інформацією Кореспондент.net та BBCrussian.com.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC