НОВИНИ від 01.07.2005


Інтернет-видання ростуть у ціні

Як показує опитування, проведене на замовлення Міжнародної федерації періодичного друку (IFPP), кожен другий журнал у світі заробляє гроші за рахунок своєї інтернет-версії, пише Reuters.

Два роки тому частка прибуткових онлайн-проектів у цій області складала лише чверть від загальної кількості. Майже удвічі знизилася і частка збиткових видань. Якщо в 2003-му році таких видань було 38%, то в нинішньому — тільки 17%. Ще приблизно третина просто «виживає». Передбачається, що в найближчому майбутньому частка прибуткових проектів тільки ростиме, в основному, із-за прояву прихильності з боку рекламодавців. Автори опитування відзначають, що приблизно дві третини грошових надходжень йде від розміщення реклами.

Джерело — "Експерт-центр".






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua