НОВИНИ від 04.07.2005


Які технологічні інструменти є найпопулярнішими серед компаній?

На думку приблизно 1 000 керівників зі всього світу, двома провідними технологічними сферами на сьогоднішній день є Управління взаєминами з клієнтами (Customer-relationship management, CRM) та Управління знаннями (Knowledge Management). Вони здобули перші місця у списку 25-ти найбільш популярних управлінських інструментів та технік сьогодення, сформованим на основі дослідження "Управлінські інструменти та тенденції 2005" (2005 Management Tools & Trends), проведеного консалтинговою компанією Bain & Company.

"Наше дослідження показує, що технологічний вплив на управлінські інструменти зміцнюється, і що 9 з 10 керівників відчувають, що інформаційні технології можуть створити важливі конкурентні переваги," — зазначив Даррелл Рігбі, старший партнер у Bain та головний організатор дослідження.

Джерело — www.bain.com.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua