НОВИНИ від 06.07.2005


General Motors — чемпіон по витратах на рекламу

Згідно дослідженню профільного журналу Advertising Age, компанія General Motors залишається абсолютним лідером по витратах на рекламу. Так, у 2004-му році концерн витратив більше $4 млрд. на просування своєї продукції.

Порівнятися з GM може тільки виробник гігієнічних засобів Procter & Gamble Co., який витратив на ракламу $3.92 млрд. Від лідерів відстають гіганти DaimlerChrysler і Ford Motor Co., що витратили близько $2.5 млрд. на рекламу своїх автомобілів.

Не дивлячись на фінансові проблеми, виробники стали витрачати на рекламу ще більше: так, журнал виявив майже 11% підвищення рекламних витрат в 2005-му році.

Джерело — "Рекламастер".



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC