НОВИНИ від 15.11.2005


Корпоративні користувачі хочуть, щоб їх навчали

Відповідно до результатів дослідження компанії Trend Micro, корпоративні користувачі очікують від IT-фахівців своїх компаній не тільки технічної допомоги в боротьбі зі спамом і фішингом, але й навчання.

У ході дослідження були опитані 1600 співробітників різних компаній у США, Великобританії, Німеччині та Японії. З'ясувалося, що більшість опитаних хотіли б, щоб IT-фахівці їхніх компаній не тільки забезпечували технічний захист комп'ютерів від спаму та фішингу, але й краще роз'ясняли співробітникам компанії про небезпеку цих погроз.

Насамперед, мова йде про фішинг-атаки, здійснюваних за допомогою спам-розсилок. За словами представника Trend Micro, це пов'язане з тим, що фішинг несе погрозу не тільки компаніям, але й персонально користувачам, що попалися на вудку шахраїв.

Судячи з отриманих результатів, кількість фішинг-атак варіюється залежно від розмірів компаній і країн, у яких ці компанії знаходяться. Найбільше від дій шахраїв страждають США, де 43% респондентів зіштовхувалися з погрозою фішингу. Кожен другий працівник компаній, в яких кількість співробітників не перевищує 500 чоловік, повідомив, що одержував фішингові повідомлення на роботі.

У Німеччині про ріст числа фішинг-атак повідомили чверть співробітників невеликих компаній, при цьому 57% з них відзначили помітну активізацію фішерів протягом трьох місяців, які передували дослідженню.

У Великобританії про ріст числа фішинг-атак повідомили 41% опитаних співробітників великих компаній.

Втім, незалежно від розмірів компанії, фішинг є прямою погрозою її безпеки та безпеки її співробітників. Відповідно до результатів дослідження, найчастіше жертвами шахраїв стають жителі Великобританії — 7% серед співробітників маленьких та 4,5% серед співробітників великих компаній.

З тих, хто попався на вудку фішерів, 58% довірили шахраям персональну інформацію, а 21% — конфіденційну інформацію про компанію, у якій працюють.

З огляду на ці цифри, не дивно, що багато респондентів незадоволені рівнем захисту від фішингу в компаніях. Найбільше незадоволених виявилося в Японії (63%). При цьому, в усіх країнах, де проводилося опитування, більше половини респондентів очікують від IT-фахівців, крім технічної допомоги, навчання: користувачі хочуть краще розбиратися в тім, що таке фішинг, і як не стати жертвою шахрайства.

Довідка. Фішинг — це вид інтернет-шахрайства, за допомогою якого зловмисники викрадають особисту та конфіденційну інформацію інтернет-користувачів.

За інформацією HNS, Viruslist.com.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic