НОВИНИ від 08.02.2008

Лояльність до роботодавця серед представників різних країн

Попри різницю культур та очікувань, працівників Азії та Європи об'єднує їхнє куди більш негативне ставлення до роботи, ніж у їхніх американських колег. Такі дані нового дослідження. А ще одне дослідження, яке проводилося серед американців, вказує, що молодші працівники куди менш задоволені своєю роботою, ніж представники старшого покоління.

Опитування, в якому взяли участь близько 4500 працівників із чотирьох континентів, проведене консультантами BlessingWhite, виявило значні відмінності у лояльності до роботодавця між представниками різних країн.

Лише шість із 10-ти респондентів відповіли, що вони "однозначно" не змінюватимуть місця роботи протягом наступного року (і цей показник виявився нижчим, ніж у минулому році, коли кількість таких респондентів сягнула 65%). Трішки більше, ніж третина працівників ствердили що вони "можливо" залишаться на теперішньому місці роботи (порівняно із 26% у 2006-му році). І 8% працівників сказали, що "у жодному разі" не планують залишатися на теперішньому місці роботи (порівняно із 6% у 2006-му).

Проте найцікавіші відкриття дослідження трапилися тоді, коли результати були поділені відповідно за регіональним критерієм. Так, виявилося, що працівники із Європи та Азії куди менш віддані своїй роботі, ніж американці та канадійці.

Лише половина європейських та 54% азійських працівників планували залишитися зі своїм роботодавцем протягом найближчого року. Тоді як серед американців кількість таких працівників досягнула 60%.

Кількість незадоволених працівників, які наголосили, що у жодному разі не залишаться із теперішнім роботодавцем протягом наступного року, досягнула шокуючих 10-ти відсотків.

Територіальні відкриття можна проінтерпретувати різними способами, вважає Крістофер Райс (Christopher Rice), керівник BlessingWhite: "Вони можуть означати як бажання людей самостійно контролювати своє життя та обирати свій шлях, так і зниження рівня мотивації, зростання песимістичних настроїв та невпевненості у завтрашньому дні серед працівників", — пояснює він.

Але не варто забувати і про те, що найкращі співробітники завжди поводилися мобільно, не залежно від ситуації.

"Люди тримаються за роботодавця не тільки через розмір зарплатні та додаткових виплат. Наше дослідження робить очевидним, що найефективніші та найрезультативніші працівники у всіх частинах світу поводяться однаково. І якщо правління компанії не дає їм змоги безпосередньо вплинути на результат компанії, не залучає у дійсно цікаві та важливі проекти, не підтримує їхнього прагнення до персонального розвитку — такі співробітники заберуть із собою свої знання та навички у інше місце", — стверджує Крістофер.

Друге дослідження, в якому взяло участь понад 700 працівників, проведене компанією Workplace Options, виявило, що найближчим часом американські компанії можуть зіткнутися із кризою лояльності. За його результатами лише чотири із 10-ти працівників молодших за 26 років вважають себе "дуже задоволеними" теперішньою роботою. Для порівняння, про те саме говорять вдвічі більше працівників, чий вік перевалив за 66 років.

Зважаючи на потужну хвилю звільнень у зв'язку із виходом на пенсію покоління бейбі бумерів, яка настане вже за кілька років, роботодавцям слід зрозуміти і навчитися працювати із новим поколінням.

"Всім відомо, що задоволеність роботою дуже тісно пов'язана із "правильним" балансом між роботою та особистим життям, — розповідає Алан Кінг (Alan King), президент компанії Workplace Options. — Але не кожен знає, що один варіант вирішення проблеми балансу між роботою та особистим життям не може задовольнити всіх працівників. Сучасна молодь шукає різноманітності — і про це також слід пам'ятати".

Роботодавці все частіше з подивом виявляють, що додаткові послуги, які пропонуються компанією, на зразок турботи за дітьми, догляду за страшими та додаткових умов виходу на пенсію, хоч і є надзвичайно привабливими для старшого покоління, на молодих співробітників мають куди менший мотиваційний ефект.

І якщо вам вдалося підписати контракт з багатообіцяючим талановитим співробітником — це ще не означає, що він назавжди залишиться у вашій компанії. Слід працювати над підтримкою робочого ентузіазму, даючи змогу працівникам завжди залишатися продуктивними та щасливими.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1006


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua