НОВИНИ від 08.05.2008

Найдорожчі інтернет-стартапи у світі

SAI 25 Рейтинг найдорожчих інтернет-стартапів у світі "SAI (Silicon Alley Insider) 25" пропонує абсолютно новий підхід до організації рейтингів при оцінці вартості компанії. Його унікальність полягає в його інтерактивності. Як стверджують самі автори проекту, SAI 25 — це не статичний список, позиції в якому змінюються один раз на рік. Він міняється динамічно, разом зі зміною світового ринку. В будь-який момент часу ви можете дізнатися про поточну вартість компаній, які беруть участь в рейтингу.

Верхні три рядки списку займають соціальна мережа Facebook, яку оцінили в дев'ять мільярдів доларів, онлайн-енциклопедія Wikipedia (сім мільярдів) і ресурс безкоштовних оголошень Craigslist (п'ять мільярдів). Цікаво, що до списку потрапили дві російські компанії — "Яндекс" посів шосте місце, "Озон" — вісімнадцяте. "Яндекс" обійшов потужну ділову соціальну мережу LinkedIn, але трохи поступився корпорації Mozilla.

На момент публікації рейтинг 25 найдорожчих інтернет-стартапів виглядав так:

  1. Facebook — $9 млрд.
  2. Wikipedia — $7 млрд.
  3. Craigslist — $5 млрд.
  4. Betfair — $5 млрд.
  5. Mozilla Corp — $4 млрд.
  6. Yandex — $3 млрд.
  7. Webkinz — $2 млрд.
  8. LinkedIn — $1.3 млрд.
  9. Habbo — $1.25 млрд.
  10. Oanda — $1.2 млрд.
  11. Linden Lab — $1.1 млрд.
  12. Kayak — $1 млрд.
  13. QlikTech — $850 млн.
  14. Ning — $560 млн.
  15. Slide — $550 млн.
  16. TheLadders — $500 млн.
  17. Stardoll — $450 млн.
  18. Ozon — $450 млн.
  19. Thumbplay — $400 млн.
  20. Glam Media — $400 млн.
  21. Rock You — $325 млн.
  22. Tudou — $300 млн.
  23. Efficient Frontier — $275 млн.
  24. Zazzle — $250 млн.
  25. Spot Runner — $250 млн.

Крім учасників рейтингу журналісти SAI склали список 25-ти претендентів. До них потрапили відеохостинг Metacafe ($200 млн.), ресурс рейтингу новин Digg ($125 млн.), мікроблогінговий ресурс Twitter ($75 млн.).

Список SAI 25 складається із приватних компаній, ринкова оцінка яких точно визначена бути не може. При оцінці видання враховувало інвестиції в учасників рейтингу, відкриті фінансові показники, частку ринку й темпи росту. Автори рейтингу підкреслюють, що оцінки суб'єктивні. Варто також відзначити, що у рейтингу можуть брати участь будь-які світові компанії.

На даний момент організатори проекту володіють обмеженою кількістю інформації про більшість компаній, але з часом база їхніх знань розширюватиметься та зростатиме. Тому вони повністю відкриті до співробітництва з боку компаній, які можуть запропонувати свою кандидатуру на участь у рейтингу.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1026


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua