НОВИНИ від 18.09.2008

Як пережити економічну кризу

Турбуєтесь про те, як пережити економічну кризу? Можливо, в нагоді вам стануть рекомендації Sirota Survey Intelligence — компанії, спрямованої на ефективне управління людьми на всіх рівнях. Завдання компанії — переконатись, що бізнес готовий пережити економічну кризу і подолати всі труднощі, які можуть трапитися на шляху.

Перше, що слід зробити — це розробити "партнерську культуру" в рамках вашого бізнесу. Компанії, які впровадили таку культуру, в середньому більш успішно справляються з кризовими викликами, ніж їхні конкуренти, переконує дослідження, проведене Sirota Survey.

Основними ознаками партнерської культури є доволі високий рівень довіри між співробітниками, орієнтація на довгострокові цілі компанії, спільне прийняття рішень, відкрита комунікація, та сприятлива робоча атмосфера.

"Дотримуватися цих цінностей потрібно завжди, а особливо — коли для компанії настують скрутні часи. Інакше не можна буде говорити про жодну культуру партнерства", — стверджує президент Sirota Survey Даглас Кляйн (Douglas Klein).

По-друге, компанії, яка готується до спаду, слід створити так звані "кола захисту". Мається на увазі визначення основних опцій скорочення витрат, у разі економічної кризи. Якщо станеться найгірше — то у яких сферах компанія зможе зекономити, не нашкодивши при цьому своїй ключові діяльності.

"Варто пам'ятати, що роботодавець, який ставиться до своїх працівників, як до справжніх партнерів, в останню чергу економитиме кошти на персоналі, а стратегія скорочення кадрів виявиться для нього абсолютно неприйнятною. Зрештою, керівник, який ставиться до своїх людей, як до "центрів витрат" і саме за рахунок них планує знижувати витрати компанії, ніколи не зможе перетворити співробітників на лояльних працівників (не залежно від того, під час економічної кризи, чи в сприятливі часи)", — наполягає Даглас.

По-третє, важливо, щоб топ-менеджери компанії сфокусувались на повсякденній поведінці керівників та менеджерів середньої ланки. "Звичайні управлінські рішення, такі як вчасне визнання, підтримка розвитку та надання послуг наставництва, для більшості працівників важить дуже багато", — пояснює Кляйн.

В той же час, надзвичайно важливо не забувати про розвиток співробітників з високим потенціалом. Адже існує висока ймовірність, що саме вони перші покинуть вашу компанію, коли настануть скрутні часи. Щоб цього не сталося — потрібно працювати над їх розвитком, підтримкою та вчасним просуванням.

Корисним нововведенням для підтримки компанії може бути впровадження системи, завдяки якій кожен співробітник напряму бачитиме свій внесок у загальну справу організації та розумітиме, як його діяльність впливає на результативність всієї компанії.

Нарешті, настання економічного спаду зовсім не означає, що цей спад повинен відобразитися на повсякденній роботі вашої компанії. Якщо ви все зробили правильно — всередині вашої організації утвориться мікроклімат, сприятливий для працівників. В такому разі продовжуйте займатися звичними справами — проводьте оцінку співробітників, здійснюйте підвищення за результати, проводьте навчання та тренінги і просто ефективно виконуйте свою роботу.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1060


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua