НОВИНИ від 25.11.2008

Паперова робота шкодить продуктивності менеджерів

Протягом багатьох років ви недоїдали та недосипали, намагаючись отримати просування по кар'єрній драбині! І заради чого? За даними нового дослідження середньостатистичний менеджер середньої ланки проводить близько третини свого робочого дня за паперовою роботою, тоді як безпосередні управлінські обов'язки відбирають у нього лише 10% часу.

Дослідження Proudfoot Global Productivity Report 2008, в якому взяло участь близько 1300 менеджерів середньої ланки, переконливо свідчить, що дуже значна частина робочого дня управлінця витрачається на діяльність, яка не приносить жодної користі для компанії. У звіті про глобальну продуктивність працівників стверджується, що близько 34% робочого часу середньостатистичного менеджера витрачається на адміністративні завдання і лише десята частина — на навчання та активну взаємодію з безпосередніми підлеглими.

Втім, самих працівників також складно назвати занадто продуктивними. Більше, ніж третина їхнього робочого часу (34,3%) витрачається на діяльність, яка має невисоку цінність для компанії. Цікаво звернути увагу також і на те, що у минулому році кількість такого часу складала лише 32%. А це, в свою чергу, означає, що на зайві для компанії роботи працівники витрачають у середньому 1,7 днів на тиждень.

При цьому помічено, що на кожні п'ять одиниць підвищення управлінського часу на прямий нагляд за роботою працівників, продуктивність останніх росте на одну одиницю.

До менеджерів також звернулись із пропозицією окреслити шість основних перешкод для їхньої продуктивності. На вершині переліку опинилася нестача кваліфікованих співробітників, тоді як далі йшли відсутність якісної внутрішньої комунікації, бюрократія, низька мораль співробітників, висока плинність кадрів та якість самих супервайзерів.

Більшість респондентів також відчувають, що їхні організації мають достатній потенціал для покращення продуктивності в середньому на 14% протягом наступного року. Але, як би там не було, компаніям необхідно більш уважно ставитися до перешкод, які обмежують їхню продуктивність, таких як: зайві політики та процедури, бюрократичні процеси, неефективні функції та постійна нестача навичок як для працівників так і для менеджерів.

"Чому ж менеджери так багато часу витрачають на адміністрування? Можливо, відповідь приховується у надлишку "паперової" роботи, яку їм доводиться виконувати. Ми запитали менеджерів, скільки звітів вони отримують кожного дня? Відповідь була — 10. Тоді ми запитали, скільки звітів їм необхідно отримувати, щоб успішно виконувати свою роботу? Відповідь була — 6,6. З чого висновок: 34% звітів, які отримують менеджери, абсолютно не потрібні їм для виконання своїх безпосередніх обов'язків. А отже — це просто марно витрачений час".

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1080


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua