НОВИНИ від 30.12.2008

Топ-100 Супербрендів українського ринку за версією рейтингу Superbrands

Незалежна експертна рада рейтингу Superbrands визначила Топ-100 брендів, які одержали статус Супербренда.

Топ-100 сформували на підставі кількості балів, які одержав той чи інший бренд у певній категорії. На першому місці опинився бренд Gillette, що набрав 9,79 балів із 10-ти. Друге місце зайняв бренд Nokia з кількістю балів 9,57. На третій позиції — бренд Sony, що набрав 9,50 балів. У першу десятку також увійшли такі бренди: Kleenex, Kodak, Adidas, Nike, Danone і L'Oreal.

Всі бренди, що ввійшли в Топ-100, відбиралися відповідно до таких критеріїв як домінування, довголіття, репутація, лояльність споживачів і позитивне сприйняття бренда на ринку. На попередньому етапі з 1078 торговельних марок, що претендували на першість у сегменті B2C, був відібраний 351 кращий бренд у 124-х категоріях. А вже із цього списку експертна рада сформувала Топ-100 Супербрендів.

Бренди оцінювала рада експертів, яка складається з авторитетних представників суспільних і ділових кіл, провідних спеціалістів в області бізнес-аналітики, юриспруденції, освіти, маркетингу, реклами. Серед них: президент Американської Торговельної Палати Хорхе Жукоскі, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебнік, президент Благодійного фонду боротьби з дитячою лейкемією Дарина Тараненко, співзасновник Міжнародної юридичної компанії ILC Андрій Єрмак, а також інші експерти.

Програма Superbrands проводиться у більш ніж 80-ти країнах світу, а з 2008-го року й в Україні. Мета проекту — визначення і підтримка найсильніших брендів країни, що значно впливають на споживачів. Участь у рейтингу безкоштовна.

За інформацією порталу Контракти UA.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1091


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua