НОВИНИ від 31.08.2009

Зростання зарплат знову відновиться наступного року

Останні дослідження показують, що співробітники компаній можуть очікувати на відновлення зростання зарплат у наступному році. Після більше, ніж року, переповненого необхідністю приймати важкі рішення, компанії нарешті побачили "світло наприкінці тунелю", стверджує консалтингова компанія Watson Wyatt, яка й провела дослідження. Головне, щоб це "світло" не виявилося "вогнями потяга, який мчиться назустріч".

Дослідження, в якому взяли участь 235 великих американських роботодавців, вказує на те, що рівень зарплат протягом наступного року зросте на 3%. Кількість же компаній, які не планують підвищувати зарплатню своїм працівникам, суттєво скоротиться. Якщо в цьому році їх кількість склала чверть від загальної, то у 2010-му році це буде лише десята частина компаній.

"Цей рік був надзвичайно складним як для роботодавців, так і для їхніх підлеглих, — відзначає Лаура Сейджен (Laura Sejen), директор із питань стратегічного консультування у компенсаційній сфері у Watson Wyatt. — Втім, ми бачимо позитивні тенденції. Рівень компенсації у наступному році зростатиме швидше, а багато співробітників зможуть повернути собі те, що втратили цього року".

Дані дослідження вказують і на те, що в майбутньому компанії намагатимуться ще більше прив'язати рівень фінансової винагороди своїх співробітників до їх результативності. Вже сьогодні можна спостерігати, що працівники, які не здатні досягнути поставлених перед ними високих цілей, не отримують підвищення або ж воно суттєво нижче, ніж у їхніх колег. Наприклад, у 2009-му році працівники, які лише частково досягали поставлених цілей, отримали середнє підвищення зарплатні на 0,2%, порівняно із 1,5% у 2008-му.

Натомість працівники, яким вдалося перевершити покладені на них очікування, вже в цьому році досягнуть підвищення на 3,1%, а ті, яким вдалося суттєво перевершити очікування, — на 4%.

"Коли компанії працюють, рахуючи кожну копійку у своєму бюджеті, зовсім не дивно, що вони надзвичайно скрупульозно відстежують ефективність та результативність своїх працівників, — пояснює Лорі Біншток (Laurie Bienstock), директор американської практики стратегічного консультування у компенсаційній сфері Watson Wyatt. — Працівники, яким не вдається виправдати покладених на них сподівань, залишаються без підвищення. Таким чином компанії економлять гроші для того, щоб мотивувати найефективніших співробітників".

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1160


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua